Marka Peugeot wprowadza nowe rozwiązanie ułatwiające klientom zakup samochodu na polskim rynku.
Poprzez stronę https://sklep.peugeot.pl/ każdy może zamówić nowy samochód, a dzięki współpracy marki z PSA Finance Polska, wybrać również dogodny sposób finansowania, zarówno dla firm, jak i dla klientów indywidualnych.
Zobacz także:
25 lutego br. marka Peugeot zmieniła swoje oblicze pokazując nowe logo, za czym poszło wprowadzenie nowych stron internetowych dla dealerów, a następnie nowej strony www.peugeot.pl.
Proponując nowoczesne formy komunikacji online marka idzie o krok dalej i podążając za nowymi trendami oraz odpowiadając na nowe potrzeby swoich klientów proponuje nie tylko zapoznanie się z ofertą, ale również zakup samochodu online (zakup z finansowaniem PSA Finance, podpisanie umowy przez klienta odbywa się w salonie) w dogodnej dla klienta formie finansowania. To zarówno ogromna oszczędność czasu, jak i większe bezpieczeństwo w dobie pandemii COVID-19.
Oferta sprzedaży online dotyczy samochodów osobowych już wyprodukowanych i dostępnych w salonach marki Peugeot, co powoduje, że klient może w bardzo krótkim czasie zasiąść za kierownicą wymarzonego modelu, po jego wyszukaniu na stronie https://sklep.peugeot.pl/, dzięki filtrom umożliwiającym wybór wg ustalonych kryteriów (model, specyfikacja, lokalizacja dealera itp.) oraz intuicyjnemu kalkulatorowi pozwalającemu na proste wyliczenie miesięcznej raty z uwzględnieniem takich parametrów jak wysokość wpłaty wstępnej, okres finansowania czy roczny limit kilometrów, zarówno w przypadku zakupu prywatnego, jak i firmowego.
Cały proces uzyskania finansowania odbywa się w pełni zdalnie, dzięki dostępnym na stronie formularzom, których skany wysłane również drogą elektroniczną są podstawą do udzielenia klientowi promesy finansowania przez PSA Finance w ciągu zaledwie kilku minut. Jedynie finał zakupu, czyli podpisanie ostatecznych dokumentów i odbiór samochodu, odbywa się fizycznie w salonie sprzedaży.
Klienci kupujący samochód online mogą na każdym etapie zakupu skontaktować się z doradcami handlowymi Peugeot za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej i innych narzędzi online, takich jak Skype, WhatsApp czy Messenger. Mogą też w każdej chwili odwiedzić autoryzowany salon marki i tam dokończyć transakcję. Wszystkie punkty dealerskie marki Peugeot pozostają otwarte z zachowaniem zalecanych środków ostrożności i dodatkowych procedur higienicznych. Autoryzowane serwisy Peugeot oferują klientom usługi posprzedażne.
Kupując online klienci mogą wybierać samochody spośród bogatej gamy modeli Peugeot w ramach strategii „Power of choice” zakładającej, że klient wybiera w pierwszej kolejności model, a następnie układ napędowy, który odpowiada jego upodobaniom czy potrzebom, bez konieczności pójścia na kompromis jeśli chodzi o design czy inne walory samochodu. Marka Peugeot przechodzi proces elektryfikacji i prawie wszystkie jej osobowe modele są już dostępne, poza klasycznym napędem spalinowym, w wersji w 100% elektrycznej (e-208, e-2008) lub hybrydowej (508 Hybrid, 508 SW Hybrid, 3008 Hybrid oraz 3008 Hybrid4). Z wymienionych modeli aż dwa to laureaci najbardziej prestiżowego konkursu motoryzacyjnego Car Of The Year: 3008 w 2017 roku i 208 w 2020 roku. W najbliższym czasie do oferty trafi najnowszy model marki spod znaku lwa – Peugeot 308 z alternatywnym napędem: spalinowym lub hybrydowym. Będzie on również dostępny w sprzedaży online.