Peugeot Polska jest jednym z partnerów promocyjnych dystrybucji filmu animowanego pt. ”Epoka lodowcowa 4” w polskich kinach. Z tej okazji firma przygotowała, na okres letnich upałów, specjalną ofertę odpowiadającą wakacyjnym potrzebom klientów, a równocześnie wpisującą się w szeroką kampanię pod hasłem „Epoka Lodowcowa 4”.
Peugeot proponuje 3 rodzaje ofert serwisowych:
– operacje serwisowe – obejmujące między innymi akcję „Klimatyzacja”, podczas której można dokonać dezynfekcji układu klimatyzacji i, jeśli jest taka potrzeba, wymienić filtr przeciwpyłkowy. Proponowana jest również wymiana części eksploatacyjnych i płynów, takich jak olej, klocki hamulcowe, świece zapłonowe, amortyzatory, wycieraczki wraz z płynem do spryskiwaczy itp., a wszystko to z upustami na części zamienne nawet do 20 proc. oraz na robociznę – do 18 proc.
– kosmetyki samochodowe – ta oferta to wybór ekologicznych kosmetyków samochodowych marki TECHNATURE, wśród których jest między innymi zestaw środków czyszczących oraz kilkanaście pojedynczych produktów, których cena została obniżona o 15 proc.
– akcesoria – w ramach promocji proponowane są akcesoria przeznaczone dla rodzin, takie jak foteliki dziecięce, lodówki samochodowe, moduły izotermiczne, po cenach z 20-procentowym upustem.
– Oferta powstała z myślą o właściwym przygotowaniu samochodu przed wakacjami. Jednocześnie chcemy pokazać klientom, że korzystanie z Autoryzowanego Serwisu Peugeot wiąże się z kosztami porównywalnymi do tych w serwisach niezależnych. W serwisach Peugeot wcale nie jest drogo, a co ważne, Klient korzysta z oryginalnych części zamiennych, pomocy wyszkolonych, profesjonalnych oraz doświadczonych specjalistów, jak również porad Doradców Serwisowych. Oferta, poza dobrą ceną, jest ciekawie przedstawiona graficznie, z wykorzystaniem zabawnych bohaterów nowego filmu „Epoka lodowcowa 4”. Zapraszamy do serwisów Peugeot! – powiedział Piotr Karaszewicz, Dyrektor Serwisu i Części Zamiennych Peugeot.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.