PEUGEOT PARTNEREM ELITE MODEL LOOK 2011

Partnerem tegorocznej, polskiej edycji Elite Model Look, jednego z najbardziej prestiżowych konkursów modelek na świecie, została marka Peugeot. Piękne samochody i piękne dziewczyny to połączenie jak najbardziej naturalne, a elegancja, styl i moda to pojęcia, które funkcjonują w świecie motoryzacji od samych jej początków. Trendy, modne kroje, opływowe linie i wysokiej jakości materiały opisują zarówno nowe modele samochodów, jak i prezentujące kreacje znanych projektantów modelki na wybiegach.

Samochody marki Peugeot z charakterystycznym lwem na masce rozpoznawalne są na całym świecie, a słyną z wyróżniającego się stylu, klasy i elegancji. Dowodem tego są liczne nagrody i wyróżnienia dla modeli, które zostały uznane za szczególnie wyróżniające się pięknem, jak na przykład zaprojektowany przez Pininfarinę Peugeot 406 Coupé czy też jeden z ostatnich modeli marki – emocjonujące coupé RCZ.

– Szukając dla konkursu partnera, który wpisywałby się w nasze przesłania – profesjonalizmu i piękna – nie sposób było nie pomyśleć o marce Peugeot. Cieszymy się zatem, że doszło do współpracy właśnie z tą marką – mówi Agnieszka Stańczyk, dyrektor konkursu Elite Model Look Polska.

 

 

– Współpraca z Elite Model Look to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie. Jako marka nie po raz pierwszy wspieramy przedsięwzięcie, w którym liczą się piękno i styl, we Francji bowiem Peugeot jest partnerem konkursu Miss Francji. Nowoczesne technologie dbające o środowisko naturalne, styl, komfort oraz wysoki stopień bezpieczeństwa naszych samochodów doskonale korespondują ze światem mody, piękna i wygody – powiedziała Dorota Pajączkowska, PR Manager Peugeot Polska.

W ramach partnerstwa z Elite Model Look, firma Peugeot przekazała dwa samochody Peugeot, 308 i 207, które służyły przyszłym modelkom w przygotowaniach do finału konkursu. Jedna z sesji zdjęciowych uczestniczek konkursu, pod hasłem „Peugeot. Motion & Emotion”, miała miejsce w październiku w salonie Peugeot przy ul. Radzymińskiej w Warszawie.

Peugeot był również jednym ze sponsorów gali zorganizowanej na zakończenie konkursu, która odbyła się w Teatrze Polskim. Zwyciężczynią konkursu została 15-letnia Michalina Czynszak z Radziejowa. W ramach nagrody wyjedzie wkrótce do Chin, by wziąć udział w światowym finale konkursu i walczyć o główną nagrodę, którą jest kontrakt o wartości 1 miliona dolarów oraz 3–letnia współpraca z Agencją Elite.

Dziesięć samochodów Peugeot było do dyspozycji zaproszonych gości ze świata mody, celebrytów, gwiazd telewizyjnych i oczywiście modelek.

Peugeot jako partner konkursu był inspiracją dla jednego z finałowych wejść, podczas którego osiem ścisłych finalistek zaprezentowało układ choreograficzny ułożony specjalnie do reklamy modelu 308.