Nowy salon i serwis Peugeot Retail Polska został otwarty w Warszawie – powstał obok dotychczasowego salonu i serwisu firmowego Citroen Polska.
Wyjątkowego charakteru ceremonii nadał pokaz premiery w gamie marki – nowego Peugeot 508 oraz 508 SW.
Zobacz także:
Nowy salon i serwis Peugeot Retail Polska otwarty został w stolicy przy Alei Krakowskiej 206. Obiekt wzniesiony zgodnie z linią architektoniczną i wymogami Peugeot, spełnia wszystkie standardy BlueBox, według których marka buduje obiekty na świecie. Nowy punkt oferuje wszystkie zakresy działalności w tym: salon sprzedaży samochodów nowych o powierzchni 524 m2, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, sprzedaż części zamiennych.
W oficjalnej inauguracji udział wzięli, Piotr Borowiecki – Dyrektor Peugeot Citroën Retail Polska, Sylvain Vaudaine – Dyrektor Generalny Peugeot Polska oraz Cezary Wachowski – Dyrektor Generalny Banku PSA. Wśród gości uroczystości znaleźli się także dotychczasowi klienci oraz współpracownicy.
Ceremonia otwarcia uświetniona została premierą nowego Peugeot 508 – który zadebiutował w Polsce w miesiącu październiku. Goście mogli obejrzeć obie wersje nadwoziowe sedan oraz SW, a także skorzystać ze specjalnych jazd próbnych, które były organizowane podczas wydarzenia.
– Jest to 1 z 370 salonów Peugeot Citroën Retail w 17 krajach, ich łączna sprzedaż to ponad 320 000 nowych samochodów rocznie. W Polsce PCR ma 11-procentowy udział w sprzedaży marki Peugeot – powiedział w czasie oficjalnego otwarcia Piotr Borowiecki, Dyrektor Peugeot Citroën Retail Polska.
Nowy salon w pełni wpisuje się w strategię PSA, która jest oparta na 3 markach: Peugeot, Citroën i DS. W ramach tej strategii, nasze 3 marki stają się coraz bardziej różnorodne ale i zarazem komplementarne wobec siebie.
Nowy warszawski obiekt oferuje sprzedaż wszystkich modeli produkowanych przez Peugeot – osobowych i użytkowych. Salon jest czynny od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00 do 18.00, natomiast w soboty od 9.00 do 16.00.