Peugeot zanotował w ubiegłym roku rekord sprzedaży samochodów dostawczych. Nabywców znalazło blisko 274 tysięcy pojazdów z tego segmentu.
Teraz francuski producent jeszcze bardziej przyspiesza ofensywę na tym rynku i przechodzi do kolejnego etapu elektryfikacji swojej gamy.
Zobacz także:
Do nowego Peugeot e-Experta dołącza kolejny model – marka przedstawiła właśnie nowego e-Boxera w wersji z napędem w stu procentach elektrycznym. To przykład strategii marki Power Of Choice, która zakłada możliwość wyboru rodzaju napędu w gamie dostawczej.
Na fali sukcesu handlowego poprzednich generacji (z ponad 1 250 000 sprzedanych samochodów w 110 krajach od momentu premiery rynkowej w 1994 r.), Boxer wprowadza nową ofertę na rynku furgonów. Będzie teraz dostępny z silnikiem elektrycznym, co pozwoli mu bez problemu na wjeżdżanie do zamkniętych stref w centrum miast.
Peugeot e-Boxer oferuje:
– 2 poziomy zasięgu sięgającego nawet do 340 km zgodnie z protokołem WLTP (w trakcie homologacji);
– 2 pojemności akumulatora trakcyjnego 37 kWh i 70 kWh;
– 4 długości i 3 wysokości nadwozia;
– ładowność sięgająca 1890 kg (w zależności od wersji);
– przestrzeń ładunkowa nawet 17 m3, identyczna jak w wersji spalinowej.
Nowy e-Boxer zapewnia świetne parametry użytkowe, modularne wnętrze i możliwości zabudowy, tak ważne dla uzytkowników biznesowych. Zachowuje jednocześnie wszystkie cechy modelu z silnikami benzynowymi i Diesla – z zerową emisją.