Nowy PEUGEOT E-5008 jest w pełni elektrycznym SUV-em oferującym przestrzeń dla 7 pasażerów i zasięg elektryczny do 660 km.
Oparty na platformie STLA Medium i wyposażony w akumulator produkowany we Francji, E-5008 spełnia potrzeby klientów poszukujących dużego SUV-a o wyrazistym designie, przyjaznym wnętrzu oraz dużym zasięgu i wysokiej wydajności elektrycznej. Marka PEUGEOT zapewnia swoim klientom dodatkową gwarancją ważną przez 8 lat/160 000 km w ramach programu ALLURE CARE.
Zobacz relacje:
VOLKSWAGEN: ŚWIATOWA PREMIERA MODELI ID.3 GTX i ID.7 GTX TOURER
W swoim dążeniu, aby stać się marką w 100% elektryczną, PEUGEOT stale poszerza swoją ofertę, pragnąc sprostać wymaganiom wszystkich klientów. Nowy E-5008 to jedyny model w swoim segmencie oferujący w pełni elektryczną mobilność dla siedmiu pasażerów w wyjątkowo przestronnym i przyjaznym wnętrzu.
Nowy PEUGEOT E-5008 potwierdza elastyczny charakter platformy Stellantis STLA Medium i jest pierwszym modelem, który korzysta z rozszerzonej konfiguracji. Rozstaw osi wynoszący 2,90 m jest wyjątkowo duży, dzięki czemu samochód jest bardzo przestronny, a jego całkowita długość wynosi 4,79 m.
Innowacyjna platforma STLA Medium została zaprojektowana, aby spełnić oczekiwania klientów w zakresie tego, co jest dla nich najważniejsze: zasięg (do 660 km), czas ładowania (od 20% do 80% w 30 minut), przyjemność z jazdy, osiągi, wydajność i usługi połączone (planer podróży, inteligentne ładowanie, funkcja „vehicle-to-load”, aktualizacje bezprzewodowe OTA).
Nowy PEUGEOT E-5008 będzie produkowany wyłącznie w fabryce w Sochaux. Jest wyposażony w akumulatory ACC produkowane w gigafabryce we Francji (Douvrin). Jest objęty programem ALLURE CARE i oferuje dodatkową gwarancję do 8 lat / 160 000 km, najdłuższą spośród wszystkich europejskich marek.
Sprzedaż nowego PEUGEOT E-5008 rozpocznie się jesienią 2024 roku. Gama będzie obejmować dwie wersje Allure i GT, każda z trzema pakietami opcji ułatwiającymi wybór i trzema silnikami elektrycznymi (210 KM, 230 KM z dużym zasięgiem i 320 KM Dual Motor z napędem na 4 koła), a także dwa zelektryfikowane układy napędowe, hybrydowy 48 V (136 KM) i hybrydowy Plug-In (195 KM).