Peugeot zdecydował się na nietypowy sposób promocji nowego Peugeot 208. Nowy model będzie testowany przez jednego z najpopularniejszych blogerów w Polsce – Kominka.
W ramach umowy Kominek otrzymał do testów nowego Peugeot 208. Bloger będzie nie tylko jeździł autem i dzielił się wrażeniami z czytelnikami bloga, ale także odwiedzi salony Peugeot w trakcie Dni Otwartych w dniach 10-13 maja. To, do którego salonu i miasta uda się Kominek, będzie zależeć od jego czytelników i samego Kominka.
Dlaczego Peugeot wybrał Kominka?
– Naszym zdaniem Kominek najlepiej oddaje ducha i styl 208-ki – Let your body drive. Jestem przekonany, że nowy 208 zapewni Kominkowi mnóstwo pozytywnych wrażeń w trakcie testów – mówi Guillaume de Bienassis, dyrektor marketingu Peugeot Polska.
Skąd pomysł na działania w blogosferze przy wprowadzaniu na rynek nowego modelu auta?
– Uważamy, że blogi to wspaniały sposób na ciekawe i wiarygodne pokazanie produktu, a także możliwość nawiązania bliższej relacji marki z konsumentami. Przy tym, ich wpływ na życie i decyzje konsumentów rośnie z roku na rok. Peugeot to marka, która jest mocno związana ze stylem życia. Dzięki tego typu działaniom możemy być jeszcze bliżej naszych konsumentów – odpowiada de Bienassis.
Za pomysł nawiązania współpracy na linii Peugeot-Kominek odpowiada Agencja Euro RSCG Digital.
Testy Peugeot 208 Kominka będzie można śledzić na jego blogu Kominek.es oraz na Facebooku: facebook.com/PeugeotPolska.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.