Nowe modele Peugeot 508 Hybrid i 508 SW Hybrid są efektem polityki marki rozszerzania oferty wszystkich najnowszych produktów o wersję zelektryfikowaną.
Oba samochody spełniają również kryteria testów homologacyjnych zgodnych z nowym protokołem WLTP.
Zobacz także:
Nowe pojazdy uzyskują imponujące wyniki:
• 508 Hybrid: 29 g CO₂/km (1,3 l/100 km) i zasięg 54 km w trybie 100 proc. elektrycznym;
• 508 SW Hybrid: 30 g CO₂/km (1,3 l/100 km) i zasięg 52 km w trybie 100 proc. elektrycznym.
Peugeot wprowadza na rynek napęd Plug-in Hybrid o łącznej mocy 225 KM/165 kW, który pod względem emisji CO₂ należy do ścisłej czołówki tego rodzaju hybryd. W ten sposób producent umacnia ofensywę samochodów elektrycznych, pragnie zapewnić całkowite koszty posiadania i użytkowania porównywalne do samochodów spalinowych.
Nowe modele Peugeot 508 Hybrid i 508 SW Hybrid można zamawiać już dzisiaj we Francji, a do końca roku modele trafią na pozostałe rynki.
Nowe zespoły, hybrydowe napędowe plug- in posiadają dedykowane tryby jazdy trybom jazdy:
• tryb elektryczny oznacza idealnie cichą pracę;
• Sport – to maksymalne wykorzystanie energii samochodu zapewniające sportowe doznania;
• Hybrid oznacza wszechstronność;
• Comfort łączy właściwości trybu Hybrid z komfortem adaptacyjnego zawieszenia.
508 Hybrid i 508 SW Hybrid są napędzane silnikiem spalinowym PureTech 180 KM (132 kW) i silnikiem elektrycznym 110 KM (80 kW) o łącznej maksymalnej mocy 225 KM (165 kW) przenoszonej na przednie koła.