PEUGEOT MUSIC: PRZEŻYWAJ TAM GDZIE JESTEŚ MELOMANIE

peugeotmu1

Na czym polega ten doświadczenie Peugeot Music? Chodzi o to, by poprzez muzykę każdy mógł odkryć wartości marki oraz podzielić się nimi z innymi ludźmi na całym świecie za pomocą smartfonu, tabletu, w samochodzie czy salonach.

Pomysł adresowany jest zarówno do klientów i fanów marki, jak i do wszystkich melomanów. Dzięki niemu francuski koncern chce zjednać sobie melomanów i zacieśnić łączące ją z nimi więzi, dzieląc się emocjami, jakie wywołuje wspólne słuchanie muzyki, a także dotrzeć do młodszego pokolenia.


Zobacz także:
ROZMAITOŚCI


Peugeot Music to jedyny w swoim rodzaju międzynarodowy program muzyczny, dzięki któremu każdy, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, z każdego komputera, tabletu lub smartfonu może zanurzyć się w muzycznym świecie marki. Na tę platformę cyfrową składa się strona internetowa peugeotmusic.com poświęcona wybranym artystom lokalnym i tym, którzy uzyskali międzynarodową sławę, radio internetowe, jak również tworzona społeczność cyfrowa.

Spośród agencji muzycznych Peugeot wybrał znaną, międzynarodową firmę MBM Music, specjalizującą się w projektowaniu oprawy muzycznej, która potrafiła przyswoić sobie wartości marki i wyrazić je poprzez muzykę. Odpowiedni dobór artystów odzwierciedla to co najważniejsze dla koncernu.

peugeotmu2

PEUGEOT MUSIC

Internetowe radio Peugeot Music proponuje użytkownikom sieci wspólne odkrywanie wyjątkowych playlist. Członkowie społeczności będą mogli wchodzić w interakcję na stronie i korzystać z jej wyjątkowej zawartości, odkrywać nowe talenty, być świadkami koncertów live, a także wywiadów z artystami… Radio będzie również dostępne we wszystkich punktach kontaktowych marki: jej salonach, na targach samochodowych, a także w samochodach, począwszy od nowego 108, dzięki systemowi Mirror Screen.

Hasło „Motion & Emotion” potwierdza, iż naturalnym obszarem ekspresji marki jest muzyka, czego wyrazem są między innymi telewizyjne kampanie reklamowe. Oferowana młodym artystom przez markę promocja wizerunku stała się dla nich prawdziwą trampoliną. Można tu wymienić twórców takich jak YUKSEK występujący w kampanii marki z piosenką zatytułowaną „Tonight”, Jabberwocky i jego przebój „Photomaton” z reklamy 208, czy kalifornijską grupę Edward Sharpe and The Magnetic Zeros, której utwór „Home” kojarzy się z reklamą 2008.

Kolejnym dowodem zaangażowania się markiw świat muzyki jest współpraca partnerska nawiązana z młodą szwedzką piosenkarką Lykke Li, w związku z wprowadzeniem na rynek europejski 108. Dwudziestoośmioletnia Lykke Li jest znana na świecie za sprawą przeboju „I Follow Rivers”. W maju wydała swój trzeci album „I Never Learn”, a pochodząca z niego piosenka „Gun Shot” towarzyszyć będzie przyszłej kampanii promocyjnej Peugeot.