210. rocznicę swojego istnienia będzie obchodzić 26 września marka Peugeot. Z tej okazji przygotowano wiele atrakcji dla fanów, aktualnych i potencjalnych uzytkowników użytkowników.
Producent spod znaku lwa przygotował między innymi kolekcję produktów lifestylowych „Since 1810”.
Zobacz także:
Kolekcja o ponadczasowym designie jest przeznaczona dla sympatyków. Kolekcjonerzy będą mogli kupić brelok lub kubek, podstawowe przedmioty codziennego użytku, a także proste, lecz eleganckie ubrania w czarnym lub białym kolorze. Ekskluzywny młynek do pieprzu i fartuch kuchenny, które uzupełniają kolekcję, są nawiązaniem do tradycji marki w produkcji akcesoriów stołowych.
Peugeot Design Lab, studio projektowe, stworzyło specjalne logo z okazji 210-lecia. Inspiracją dla specjalnie stworzonego logotypu było oryginalne logo z lwem (z profilu, podkreślone strzałą). Nowe artykuły lifestylowe z nowym znakiem dostępne są na stronie sklepu.
Nowa linia odzieży, w czarnym i białym kolorze, ozdobiona znakiem „Since 1810” jest przeznaczona do noszenia przez cały rok. Są koszulki, bluzy z kapturem lub bluzy z kapturem zapinane na zamek błyskawiczny oraz… fartuch kuchenny z wyhaftowanym lwem.
W specjalnym logo umiar i prostota, słowa klucze Peugeot, podkreślone zostały czernią i bielą logotypu. Krąg otaczający lwa sprawia, że nabiera on charakteru emblematu. Lew, ambasador marki, jest przedstawiony z profilu i stąpa po leżącej pod nim strzale.
To odniesienie do najstarszego logotypu (zarejestrowanego w 1858 roku), który symbolizuje trzy zalety pił tarczowych produkowanych na samym początku istnienia marki: elastyczność, wytrzymałość zębów i szybkość cięcia. Strzała symbolizuje szybkość.
1 października na Twitterze, Instagramie i Facebooku ruszy specjalna kampania, która potrwa do końca miesiąca. Składa się na nią 13 krótkich 30-sekundowych filmów podsumowujących najważniejsze momenty w historii Peugeot – najstarszej marki motoryzacyjnej nadal aktywnie działającej w branży.