PEUGEOT wprowadza do swoich modeli najnowszej generacji generatywną sztuczną inteligencję ChatGPT.
Generatywna sztuczna inteligencja ChatGPT, będąca skrótem od „Chat Generative Pre-trained Transformer”, to najnowocześniejsza technologia opracowana przez firmę OpenAI. Technologia ta korzysta z ogromnej ilości danych, aby zapewnić użytkownikom wyselekcjonowane, dokładne i zwięzłe odpowiedzi.
Zobacz także:
SKODA: PLATFORMA CHATGPT NIEBAWEM W MODELACH MARKI
Zintegrowany z ekranem dotykowym PEUGEOT i-Cockpit, ten naśladujący ludzki język system jest obsługiwany w bardzo prosty i naturalny sposób za pośrednictwem pokładowego asystenta głosowego. Wystarczy powiedzieć „OK PEUGEOT” i zadać pytanie, a ChatGPT zacznie działać…
ChatGPT jest w stanie odpowiedzieć na szeroki zakres pytań, od prostych do złożonych, i może wdać się w rozmowę.
Na przykład, po przyjeździe do jakiegoś miasta można poprosić o wskazanie zabytków, które należy odwiedzić, opowiedzenie o historii tych miejsc, a następnie, system nawigacji samochodu może nawet poprowadzić użytkownika do tego wskazanego punktu.
ChatGPT nie tylko odpowiada na pytania, lecz oferuje znacznie więcej. Czy Twoje dzieci nudzą się podczas długiej podróży? Poproś ChatGPT o wymyślenie quizu na temat, który ich fascynuje… W ciągu kilku sekund sztuczna inteligencja zapewni Ci rozrywkę na długie godziny!
Twórca nowych doświadczeń
Wprowadzając do swoich samochodów sztuczną inteligencję ChatGPT, marka PEUGEOT pragnie udoskonalić swojego samochodowego asystenta głosowego, czyniąc go bardziej interaktywnym, płynnym i intuicyjnym.
PEUGEOT wprowadza technologię ChatGPT w i-Cockpit wszystkich swoich modeli najnowszej generacji wyposażonych w usługi łączności i nawigację. Są to modele: Nowy 208, Nowy 2008, Nowy 308, Nowy 308SW, Nowy 408, Nowy 508, Nowy 508 SW, Nowy E-3008, Nowy E-RIFTER, Nowy E-TRAVELLER, Nowy E-Partner, Nowy E-Expert i już wkrótce Nowy E-5008.
Wszyscy klienci marki PEUGEOT, których samochody spełniają wymagane kryteria mogą aktywować ChatGPT za pośrednictwem PEUGEOT Service Store. W ciągu zaledwie kilku dni, ponad 50% klientów zainstalowało generatywną sztuczną inteligencję w swoim samochodzie, uczestnicząc w ten sposób w fazie pilotażowej. Zachęcona tym sukcesem marka PEUGEOT zdecydowała się podwoić liczbę klientów z 5 000 do 10 000, którzy mogą skorzystać z ChatGPT bezpłatnie przez okres 6 miesięcy.
Po zakończeniu fazy pilotażowej, PEUGEOT uwzględni opinie użytkowników, aby zaoferować usługę ChatGPT wszystkim klientom posiadającym samochód wyposażony w usługi łączności.