PEUGEOT: DZIAŁ SPRZEDAŻY Z NAGRODAMI

Rok 2012 obfituje w sukcesy Działu Sprzedaży do Firm Peugeot Polska. W styczniu br. ogłoszono wyniki konkursu B2B Challenge 2011 za najlepsze rezultaty handlowe w 2011 roku. Do rywalizacji przystąpiły takie kraje jak: Belgia, Czechy, Francja, Hiszpania, Niemcy, Portugalia, Polska, Turcja oraz Włochy.

Konkurs trwał od czerwca do grudnia 2011 roku. Jego celem było wzmocnienie sprzedaży do firm, poprawienie rentowności oraz standardów Peugeot Professional Center. W ciągu tych sześciu miesięcy Peugeot Polska uzyskała najlepsze wyniki i tym samym zdobyła pierwsze miejsce w B2B Challenge.

Kolejnym przedsięwzięciem z udziałem Peugeot Polska był Plebiscyt Fleet Awards Polska 2012. Jak co roku, rozpoczął się głosowaniem, w którym udział wzięło ponad 3 000 osób związanych z branżą motoryzacyjną. Poprzez specjalnie utworzoną stronę internetową głosowały na swój ulubiony produkt. Następnym etapem był Wielki Test Flotowy, podczas którego 150 fleet managerów testowało zgłoszone samochody. Peugeot Polska udostępniła do testów trzy modele Peugeot: 308 Active, 508 Active oraz Expert Tepee. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród miało miejsce podczas VIP Day w ramach Motor Show w Poznaniu. Peugeot 508 Active zdobył nagrodę dziennikarzy w kategorii Samochód Flotowy Roku 2012.

W kwietniu Peugeot Polska wzięła udział w zorganizowanych po raz pierwszy w historii branży flotowej Derbach Flotowych. Impreza odbyła się na torze wyścigów konnych na Służewcu w Warszawie. 60-osobowe jury składające się z fleet managerów, dziennikarzy motoryzacyjnych, przedstawicieli Instytutu Transportu Samochodowego oraz Instytutu Samar miało za zadanie wyłonić najlepsze samochody oraz usługi flotowe. W derbach testowane były następujące modele Peugeot: 308 SW, 508 SW, 5008, Expert i elektryczny iOn.

Podczas uroczystej Gali Fleet Derby wręczone zostały wyróżnienia i nagrody. W kategorii Duży MPV zwycięzcą został Peugeot Expert.

– Cieszymy się ze wszystkich wyróżnień, a najważniejszy jest dla nas fakt, że produkty Peugeot są doceniane przez środowisko branży flotowej. Staramy się zawsze wychodzić naprzeciw potrzebom klientów flotowych i maksymalnie dostosowywać do ich wymagań, przy równoczesnym zachowywaniu wysokich standardów naszej marki – powiedział Grzegorz Sokalski, Dyrektor Sprzedaży do Firm Peugeot i Citroën Polska.