PEUGEOT: DRUGA EDYCJA PROFESSIONAL TOUR

W pierwszym półroczu 2011 roku Peugeot zwiększył swój udział w rynku samochodów firmowych na świecie o prawie 1,5 procent. W Polsce sprzedaż samochodów osobowych do firm w tym okresie wzrosła o ponad 25 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2010 roku, a w sprzedaży samochodów dostawczych udział Peugeot osiągnął wynik bliski 12 proc.

Peugeot Polska już po raz drugi nawiązała współpracę z Makro Cash&Carry i na terenie parkingów zewnętrznych przy halach Makro, w specjalnie stworzonych w tym celu „miasteczkach”, organizuje ekspozycję samochodów osobowych, ciężarowych i ich specjalistycznych adaptacji.

Peugeot Professional Tour 2011 jest imprezą promującą jednocześnie program Peugeot Professional oraz ofertą marki dla klientów flotowych.

Główne informacje dotyczące Peugeot Professional Tour 2011:

– termin ekspozycji: 9 sierpnia – 28 października 2011 r.;
– czas trwania ekspozycji: 2 dni w każdej lokalizacji;
– lokalizacja: parkingi przy halach Makro;
– liczba ekspozycji: 23 w całej Polsce;
– grupa docelowa: klienci Makro oraz pozostali potencjalni klienci biznesowi;
– sieć Peugeot: 26 dealerów zaangażowanych w organizację imprez.


Zobacz także:
INNE AKTUALNOŚCI


Założenia Peugeot Professional Tour 2011:

– prezentacja ofert dla obecnych oraz potencjalnych klientów biznesowych;
– prezentacja szerokiej gamy adaptacji (specjalistycznych zabudów);
– zebranie danych osobowych od osób odwiedzających ekspozycję;
– prezentacja samochodu elektrycznego iOn oraz coupé RCZ;
– prezentacja Peugeot Professional;
– wspieranie sprzedaży poprzez specjalnie przygotowaną przez Peugeot Finance ofertę finansową – kredyt 50/50, leasing 105%, produkt Easy Business Rental.

W ramach tegorocznej akcji przygotowana została również specjalna oferta serwisowa, która ma na celu zaproszenie klientów do naszej sieci serwisowej. Oferta podzielona jest na cztery części.

Klienci, uczestnicy imprezy PPT 2011, będą mogli do końca 2011 roku zgłosić się do sieci ASO z chęcią skorzystania z tej propozycji:

– 20 proc. upustu na oryginalne akcesoria Peugeot;
– uzupełniająca gama części zamiennych Eurorepar dla starszych pojazdów;
– zestaw kosmetyków samochodowych Technature dla klientów serwisujących samochody za min. 500 złotych netto;
– atrakcyjne ceny na wymianę oleju Total z oryginalnym filtrem Peugeot.

– Cieszymy się, że możemy poprzez naszą akcję, Peugeot Professional Tour, być bliżej naszych klientów. Pragnę przypomnieć, że Peugeot Polska przez wiele lat organizowała w wielkich miastach Spotkania Profesjonalistów, prezentacje o podobnym charakterze, które cieszyły się wielkim powodzeniem. Mamy więc nadzieję, że i tym razem spełnimy oczekiwania naszych klientów flotowych – powiedział Grzegorz Sokalski, Dyrektor Sprzedaży do Firm Peugeot Polska.

Na miejscu do dyspozycji klientów będą handlowcy flotowi Peugeot, przedstawiciele Banku PSA Finance oraz adaptatorzy zabudowujący samochody Peugeot. Oprócz profesjonalnych porad, dla klientów przygotowano wiele atrakcji, w tym specjalną ofertę leasingu, kupony uprawniające do zakupu zabudowy ze zniżką, kupony na zakup opon zimowych ze zniżką oraz wiele innych niespodzianek i nagród.

Terminarz Peugeot Professional Tour 2011:

* 15-16.09: Zielona Góra (ul. Gorzowska 2);
* 19-20.09: Bielany Wrocławskie (ul. Tyniecka 3);
* 22-23.09: Łódź (ul. Kasprzaka 8);
* 26-27.09: Częstochowa (ul. Jagiellońska 38/40);
* 29-30.09: Sosnowiec (ul Długosza 80);
* 3-4.10: Katowice (ul. Pukowca 25);
* 6-7.10: Rybnik (ul. Żorska 60);
* 10-11.10: Bielsko-Biała (al. gen. W. Andersa 545);
* 13-14.10: Kraków (ul. Jasnogórska 2);
* 17-18.10: Kielce (ul. Transportowców 15);
* 20-21.10: Rzeszów (al. Armii Krajowej 92);
* 24-25.10: Lublin (ul. Chemiczna 5);
* 27-28.10: Radom (ul. Wrocławska 8).