Peugeot i Citroën rozwijają swoje programy dedykowane dla małych i średnich przedsiębiorstw. W ramach akcji „Kurier” w 78 sortowniach w całej Polsce kurierzy mogli poznać szczegóły opracowanej dla nich oferty.
Dzięki współpracy z dealerami i dużymi firmami kurierskimi udało się dotrzeć z ofertą do przeszło 8600 kurierów.
Zobacz także:
Bogata gama pojazdów użytkowych sprawia, że zarówno Citroën jak i Peugeot są świetnym wyborem oferty dla firm z wielu różnych branż. Jednym z tych segmentów rynku są usługi kurierskie. Celem akcji “Kurier” było dotarcie dotarcie z ofertą do szerokiej grupy firm świadczących tego typu usługi.
Akcja przeprowadzona przez działy sprzedaży do firm Peugeot Polska i Citroën Polska, wspólnie z dealerami tych marek z całego kraju, to część działań w ramach rozwoju programów dedykowanych, stworzonych z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach. Oferta dla firm kurierskich obejmuje nie tylko dostarczenie odpowiednich pojazdów, ale także ich dostosowanie do potrzeb działalności, łącznie z oklejeniem ich w konkretne barwy. Kurierzy mogą też liczyć na atrakcyjne formy finansowania samochodów, oraz ich serwisowania i gwarancji.
Przedstawiciele dealerów obu marek odwiedzili sortownie największych firm kurierskich w Polsce: DHL, TNT, InPost, GLS, UPS i DPD. W programie wzięło udział 31 dealerów Peugeot, którzy odwiedzili 47 sortowni i 21 dealerów Citroëna, którzy dotarli do 31 lokalizacji.
Kurierzy świadczący usługi dla tych firm, mogli przed wyruszeniem w trasę poznać przygotowaną specjalnie dla nich ofertę. Dodatkowo otrzymali też poczęstunek na dobry początek dnia.
W ramach akcji udało się dotrzeć z ofertą do przeszło 8600 osób z całej Polski.