Nowy Peugeot 308 jest już w Polsce. W dniach 14-15 stycznia oraz 21-22 stycznia Peugeot zaprasza na Dni Otwarte do swoich salonów sprzedaży.
Nowy Peugeot 308 jest pierwszym samochodem seryjnym prezentującym nowe logo – symbol nowej tożsamości marki. W ramach rozpoczynającej się kampanii reklamowej nowe logo zostanie wyświetlone na jednym z najwyższych budynków w Warszawie – Warsaw Spire.
Zobacz także:
Nowy Peugeot 308 przyciąga uwagę wyrazistą stylistyką z nowym logo marki, a także zaawansowanymi technologiami i parametrami. Zarys jego świateł Full LED ma charakterystyczny dla marki kształt: z przodu w formie pionowej linii, z tyłu w kształcie trzech ostrych kresek.
Zastosowane w samochodzie systemy wspomagające prowadzenie obejmują kamerę cofania, system ostrzegania przed kolizją, system monitorowania martwego pola o zasięgu 75 metrów, wspomaganie nagłego hamowania oraz aktywny system utrzymania pasa ruchu z korektą toru jazdy, będący dodatkową gwarancją bezpiecznej jazdy.
Peugeot i-Cockpit (kompaktowa kierownica, zegary umieszczone na linii wzroku kierowcy, ekran dotykowy) w nowym 308 jest bardziej nowoczesny i ma intuicyjny i skomunikowany ze światem system informacyjno-rozrywkowy. System i-Connect Advanced ułatwia poruszanie się po ekranie w sposób podobny do smartfona, natomiast cyfrowe klawisze i-Toggles dają możliwość personalizacji.
Zgodnie ze strategią Power of Choice nowy Peugeot 308 jest oferowany w dwóch wersjach silnika benzynowego z napędem hybrydowym plug-in o mocy 180 i 225 KM oraz z silnikami spalinowymi benzynowymi i wysokoprężnymi.
Nowy Peugeot 308 ma wszelkie atuty, aby sprostać oczekiwaniom polskich klientów. Obecnie w salonach sprzedaży można go oglądać i testować w wersji hatchback. Wersja SW (kombi) pojawi się w ciągu najbliższych miesięcy, a wersja z napędem w pełni elektrycznym będzie dostępna w 2023 roku.