Na Salonie Samochodowym Auto China 2014 w Pekinie nie może zabraknąć DS – marki premium, dla której jest to rynek priorytetowy. Linia została wprowadzona w Chinach została niecałe dwa lata temu.
Tymczasem dziś dysponuje w tym kraju siecią liczącą już 56 punktów sprzedaży. W ciągu ostatnich 6 miesięcy na tamtejszy rynek trafiły dwa produkowane lokalnie samochody: DS5 we wrześniu 2013 roku i DS 5LS w marcu br.
Zobacz także:
SALONY SAMOCHODOWE
PEKIN 2014
Trzeci model, który dostępny będzie w sprzedaży pod koniec roku, zaprezentowany zostanie właśnie w Pekinie: będzie to SUV inspirowany prototypem Wild Rubis (2013). Na stoisku DS podziwiać będzie można też nowe dzieło marki – DS 5LS R, koncepcyjny model o sportowym charakterze, który wyraźnie eksponuje wszystkie atuty DS 5LS, takie jak moc czy wyjątkowe materiały.
Z tego właśnie powodu DS, marka inspirowana paryskim luksusem o pozycjonowaniu premium, uczyniła Państwo Środka rynkiem priorytetowym w swoich planach internacjonalizacji. Silny potencjał wzrostowy napędzają:
– dynamicznie rozwijająca się sieć sprzedaży, która obejmuje już 56 ‘DS STORE’ w najważniejszych miastach (Pekin, Szanghaj, Kanton, Shenzen, itd.);
– flagowy salon sprzedaży DS w samym centrum Szanghaju na Nanjing Road (DS World Shanghai), który otwarty został rok temu;
– dwa modele produkowane lokalnie w fabryce w Shenzhen: DS5, który trafił na rynek we wrześniu 2013 roku, i DS 5LS, dostępny w sprzedaży od 28 marca br.
I DS zamierza oczywiście kontynuować tę dobrą passę. Dowodem na to jest prezentowany na Beijing International na stoisku DS w Pekinie jako światowa premiera trzeci produkowany w fabryce w Shenzen model oraz nowe dzieło marki – DS 5LS R. Koncepcyjny model o sportowym charakterze, który eksponuje wszystkie atuty DS 5LS, takie jak moc czy wyjątkowe materiały. Poza tym, z okazji pięćdziesięciolecia nawiązania stosunków dyplomatycznych pomiędzy Francją i Chinami, marka DS wraca do swojego dziedzictwa, eksponując na swoim stoisku legendarny model DS generała de Gaulle’a.