Podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Pekinie oficjalnie ogłoszono “imię” przygotowywanego do produkcji nowego modelu Skody. Ostatecznie wybrano znaną w przeszłości nazwę Rapid.
Podczas targów motoryzacyjnych AUTO CHINA 2012 ogłoszono że kompaktowa limuzyna marki zadebiutuje na europejskim rynku jeszcze w tym roku.
– Mniej więcej co pół roku, Škoda wprowadza na rynek nowy model – to część naszej strategii wzrostu – powiedział CEO Škody, Winfried Vahland podczas konferencji prasowej marki w Pekinie. Rapid to nasz kolejny nowy model, wokół którego koncentruje się nasza strategia wzrostu. Spodziewamy się, że zyska popularność na wszystkich międzynarodowych rynkach.
Wprowadzając model Rapid, Škoda oferuje swoim klientom atrakcyjny, pro-rodzinny samochód reprezentujący rosnący w siłę segment pomiędzy Fabią i Octavią.
Zaprezentowany w Chinach koncept MissionL daje pogląd na stylistykę samochodu – by dopasować design wnętrza do wymagań rynku chińskiego, marka przeprowadziła szereg badań i analiz, dotyczących indywidualnych upodobań odbiorców pochodzących z Chin. MissionL China i zbudowany na jego podstawie kompaktowy sedan odpowiadają na te zapotrzebowania.
Europejski wariant konceptu stylistycznego MissionL został zaprezentowany w ubiegłym roku we Frankfurcie, podczas IAA 2011.
– MissionL China to prawdziwa Škoda. Jednoznacznie uosabia wartości marki: świeży design, przestronność, doskonałą relację ceny do wartości – dodał Vahland. Ten samochód w oczywisty sposób komunikuje nasze wartości. Jest precyzyjnie wykonany i wzbudza emocje. Jednocześnie, kierowca, pasażerowie, a także bagaże, mają zapewnioną dużą ilość miejsca. To samochód idealny dla rodzin, oferujący liczne typowe dla Škody, przemyślane rozwiązania.
Auto będzie produkowane w Mlada Goleslav na wspólnej taśmie z Seatem Toledo oraz od 2013 roku w Chinach, gdzie jednak otrzyma inną nazwę.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.