PARYŻ 2018: PEUGEOT POKAZUJE LWA – MAŁEGO MOŻNA JUŻ KUPIĆ

peuge-pary1

Od października Peugeot rozpoczął w swoim sklepie internetowym sprzedaż miniaturowej repliki monumentalnego lwa, którego można zobaczyć na stoisku marki na Międzynarodowym Salonie Samochodowym Mondial de l’Automobile w Paryżu.

28-centymetrowy lew jest przeznaczony dla kolekcjonerów i fanów francuskiego producenta.


Zobacz także:

SALONY SAMOCHODOWE

PARYŻ 2018


 

Jego ponadczasową stylistykę odwołującą się do symbolu marki stworzyło studio Peugeot Design Lab. Lew symbolizuje ponad dwustuletnią historię producenta i 160-lecie kultowego logo.

peuge-pary2

Dekoracyjna rzeźba z chromowanego metalu będzie gratką dla każdego kolekcjonera. Ma 28 centymetrów długości i 10,5 wysokości – z łatwością zmieści się na półce lub biurku. Miniaturowy lew będzie sprzedawany w czarnym, eleganckim pudełku w cenie 149 euro brutto w sklepie internetowym https://boutique.peugeot.com.

Peugeot Design Lab zaprojektował replikę lwa XXL zaprezentowanego po raz pierwszy w marcu 2018 r. podczas salonu w Genewie. To ponadczasowe dzieło sztuki o płynnych, atletycznych płaszczyznach symbolizuje dumę, siłę i doskonałość. Upamiętnia także 160-lecie stworzenia symbolu marki, zastrzeżonego jako znak towarowy w 1858 roku.

Oryginalny lew, pokazany z profilu i idący po strzale, symbolizuje trzy zalety pił zębatych Peugeot, które były początkowo głównym produktem marki: sprężystość, wytrzymałość zębów i szybkość cięcia. Strzała kojarzyła się z szybkością. Zwiedzający targi motoryzacyjne Paris Motor Show będą mieli okazję to wszystko dostrzec na stoisku…

peuge-pary3