PARYŻ 2016: NOWY PEUGEOT 3008 – SUV NA MIARĘ PRZYSZŁOŚCI

peug_3008_0

Peugeot zaprezentował swój nowy model 3008. Jest to SUV z segmentu C, kategorii, która obecnie przeżywa na całym świecie dynamiczną ekspansję.

Samochód będzie gwiazdą stoiska marki na najbliższym Salonie Samochodowym Mondial de l’Automobile w Paryżu, podczas którego zostanie zaprezentowany publiczności jeszcze przed jego oficjalnym debiutem na światowych rynkach.


Zobacz także:

SALONY SAMOCHODOWE

PARYŻ 2016


 

Model jest przeznaczony dla osób poszukujących nowych doznań i możliwości wyróżnienia się. Dysponuje mocnymi atutami – posiada i-Cockpit najnowszej generacji, przykuwający wzrok design, zoptymalizowaną konstrukcję i zaawansowane technologicznie wyposażenie. Staje się symbolem nowej gamy SUV-ów (Sport Utility Vehicle) marki.

Od kilku lat rynek SUV-ów przeżywa prawdziwą eksplozję i to we wszystkich segmentach. W Europie sprzedaż SUV-ów w segmencie C, coraz większym i kuszącym zróżnicowaną ofertą, wzrosła od debiutu rynkowego pierwszej generacji Peugeot 3008 w 2009 roku 2,5-krotnie. Obecnie 10 proc. wszystkich samochodów w Europie stanowią SUV-y z segmentu C.

 

SUV-y są symbolem prestiżowego samochodu, wyposażonego w zaawansowane technologie. Kierowcy oczekują dziś od auta zupełnie nowych, świeżych doznań z jazdy. Interakcja z maszyną powinna być intuicyjna, tak jakby samochód rozumiał potrzeby użytkowników i umiał się do nich dostosować. Powinien również posiadać przyjemne wnętrze, zapewniające możliwości personalizacji.

Doskonale zrozumieli to wszyscy producenci, toteż obecna oferta jest wprost imponująca. Przed Peugeot stanęło więc duże wyzwanie: chodziło nie tylko o stworzenie samochodu zgodnego z kanonami obowiązującymi w tym segmencie, ale przede wszystkim o zaoferowanie auta spójnego, nowoczesnego, rasowego i inteligentnego. Jak się to udało – zobaczymy po wakacjach na targach motoryzacyjnych Paris Motor Show…

Wprowadzając nowego 3008, marka chce zdobyć mocną pozycję w segmencie C SUV-ów dzięki atrakcyjnemu modelowi, będącemu doskonałym przykładem jej know- how, wpisującemu się w przyjętą strategię coraz bogatszego wyposażenia modeli. Konkretnym przejawem tej strategii jest wprowadzenie nowej generacji Peugeot i-Cockpit w standardowym wyposażeniu.