PARYŻ 2016: CITROEN – NOWY C3 I DWA AUTA KONCEPCYJNE

c3-pari1

Na salonie samochodowym Mondial de l’Automobile w Paryżu wydarzeniem na stosiku Citroëna jest premiera nowego modelu C3. Pokazywane są również dwa samochody koncepcyjne, zapowiadające nowy rozdział w historii marki.

Z myślą o potrzebach konsumentów producent przygotował ofertę usług i technologii, które pokazują rozwój firmy w obszarze e-commerce. Nowoczesne podejście do komfortu, podążanie za nowymi rozwiązaniami to potwierdzenie obietnicy marki wyrażonej w słowach „Be Different, Feel Good”.


Zobacz także:

SALONY SAMOCHODOWE

PARYŻ 2016


 

Podczas targów motoryzacyjnych Paris Motor Show Citroën pokazuje to, czym mogą być samochody:

• gamę modeli nawiązujących do C4 Cactus, wskazujących na kierunek rozwoju marki, który wyznacza nowe trendy na rynku motoryzacyjnym. Marka proponuje samochody o wyrazistej stylistyce, które dzięki zastosowanym technologiom zapewniają użytkownikom pełen komfort. Symbolem nowej dynamiki Citroëna będzie najnowszy model C3, zaprezentowany po raz pierwszy obok nowości marki: E-Mehari i SpaceTourera, a także wprowadzanego aktualnie nowego C4 Picasso. Modele te zwracają uwagę komfortem, będącym wyróżnikiem marki. Ta koncepcja jest wdrażana i rozwijana w ramach programu Citroën Advanced Comfort;

c3-pari2

• dwa nowe samochody koncepcyjne, których światowa premiera również ma miejsce podczas targów w Paryżu. Pierwszy z nich, Cxperience, stanowi przełom w kanonach stylistyki i komfortu obowiązujących w wyższych klasach samochodów. Drugi z nich zapowiada początek nowej sportowej przygody marki;

• usługi i technologie wpisujące się w nowoczesny, XXI wiek, ułatwiające korzystanie z samochodów. Oferowane mobilne technologie to: system ConnectedCAM Citroën dostępny w C3, Citroën Connect Nav (nowy system nawigacji 3D wyposażony w funkcję rozpoznawania mowy), czy pakiety Citroën Connect (monitoring, mapping, tracking) dostępne w ofercie Connect Box wraz z pakietami SOS & Assistance. To także przygotowane z myślą o klientach usługi takie jak Citroën Advisor oraz nowy Product Advisor. W świecie motoryzacji to pierwsza tego typu interaktywna strona internetowa, gdzie klienci mogą wyrazić opinię na temat punktów sprzedaży i produktów marki. Innym serwisem internetowym jest Citroën Carstore: strona, na której można porównać oferty nowych samochodów dostępnych na stanie w sieci marki i zarezerwować online wybrany przez siebie model. Kolejną technologiczną propozycją jest aplikacja My Citroën, która zapewnia klientowi dostęp do danych samochodu, ułatwiając jego codzienną eksploatację (przypomnienia o przeglądach, assistance, umawianie wizy). Konsumenci mogą także zapoznać się z nowoczesnymi usługami wynajmu w ramach Citroën Rent;

c3-pari3

• pełne światła i barw stoisko marki to miejsce, które zaprasza, by zatrzymać się na dłużej, dzięki Maison Citroën, strefie Le petit Citroën i licznym atrakcjom (tj. Citroën Origins czy Photocall Connected Cam Citroën). Wykorzystanie tych rozwiązań ma na celu umożliwienie klientom doświadczenie i zrozumienie idei marki – „Be Different, Feel Good”. Odwiedzający zobaczą także zapowiedź nowej koncepcji punktów sprzedaży Citroëna.