Nowa wersja popularnego modelu Hyundaia reprezentującego segment B, odzwierciedla w ciekawy sposób indywidualny język projektowania marki określany jako ‘Fluidic Sculpture 2.0’.
Długa maska i wyraziste kształty stanowią wyróżniające elementy mocnej sylwetki i20 Nowej Generacji. Boczne przetłoczenia sprawiają wrażenie rzeźbionych, jednak cały projekt jest spójny i prosty, a ciemne pokrycie na słupku C sprawia, że wizualnie samochód wydaje się dłuższy.
Zobacz także:
PARYŻ 2014: NADCHODZI TRZECIA GENERACJA KIA SORENTO
PARYŻ 2014: NOWY OPEL CORSA – BARDZO NOWOCZESNY
Nową interpretację zyskał także charakterystyczny dla modeli Hyundaia sześciokątny grill, a przednie reflektory połączył delikatny pasek. Proporcjonalne, tylne okno oraz unikalny projekt tylnych lamp stanowią dopełnienie wyróżniającego designu.
Hyundai i20 Nowej Generacji powstał w centrum projektowym Hyundaia w niemieckim Rüsselsheim.
Więcej szczegółów dotyczących nowego i20 zostanie ujawnionych przed światową premierą modelu, która będzie miała miejsce w październiku, podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu (Mondial de l’Automobile 2014).