Podczas zakończonego Międzynarodowego Salonu Samochodowego Mondial de l’Automobile w Paryżu, na stoisku Dacii, Andres Palomo Paz otrzymał z rąk Nicolasa Wertansa, dyrektora Grupy Renault ds. sprzedaży na świat, kluczyki do nowej Dacii Sandero Stepway.
Był to jubileuszowy model – w ciągu zaledwie dziesięciu lat marka podbiła serca ponad trzech milionów klientów z Europy i pozaeuropejskich krajów śródziemnomorskich.
Zobacz także:
PARYŻ 2014: NOWA HONDA CIVIC ORAZ CIVIC TOURER
Trzymilionowy sprzedany egzemplarz Dacii zakupiony został przez klienta z Hiszpanii.
– Dacia jest w świecie motoryzacji ewenementem!. Marka nawiązała z klientami silne więzi oparte na zaufaniu i bliskości. Osiągnęła to, ponieważ idealnie zaspokaja potrzeby klientów poszukujących samochodów niezawodnych i bezpiecznych, z nowoczesnym wyposażeniem i ofertą usług w przystępnej cenie – podkreślał Nicolas Wertans, dyrektor Grupy Renault ds. sprzedaży na świat podczas przekazywania kluczyków na targach motoryzacyjnych Paris Motor Show.
Dacia: historia sukcesu
2014 to dla Dacii znakomity rok – w pierwszym półroczu sprzedaż samochodów marki wzrosła o 24,4 procent. Wyniki Dacii, dysponującej nowoczesną, szeroka gamą na rynku, rosną we wszystkich krajach europejskich. Na tym obszarze geograficznym w pierwszym półroczu 2014 roku wzrost sprzedaży samochodów marki wyniósł 36,2 proc.
Pomimo niesprzyjającej sytuacji rynkowej Dacia jest też coraz bardziej obecna w pozaeuropejskich państwach regionu śródziemnomorskiego. Po tym, jak w 2013 roku wprowadzona została na rynek w 6 krajach (w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Danii, Norwegii, na Cyprze i na Malcie), Dacia nadal się rozwija, a przed końcem bieżącego roku wejdzie do sprzedaży w Izraelu.