Tegoroczny Salon Samochodowy Mondial de l’Automobile w Paryżu był dla Citroëna okazją do kontynuowania ofensywy produktowej oraz potwierdzenia wizerunku marki, która wykorzystuje kreatywność i technologiczne rozwiązania dla poprawy komfortu i przyjemności jazdy.
Cel został osiągnięty: rezerwacje na samochody wzrosły o 21 proc. w stosunku do 2012 roku, w czasie piętnastodniowego salonu odbyło się ponad 1000 jazd próbnych, a ponad milion odwiedzających mogło przeżyć doświadczenie „feel good” na najlepszym stoisku salonu w Paryżu, wyróżnionym tym tytułem przez redakcję l’Argus.
Zobacz także:
PARYŻ 2014: KIA ZEBRAŁA NAGRODY ZA DESIGN
Na stoisku na targach motoryzacyjnych Paris Motor Show Citroëna zgasły światła po bardzo udanych dwóch tygodniach, w czasie których:
– liczba odwiedzających wzrosła do 1 253 000 osób, co potwierdza zainteresowanie motoryzacją i umacnia pozycję Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu, który ma najwyższą frekwencję spośród wszystkich międzynarodowych salonów;
– stoisko Citroëna otrzymało tytuł najlepszego stoiska salonu przyznawanego przez l’Argus; wyróżniające się swoją architekturą i atmosferą stoisko odzwierciedlało styl ekspresji marki, który podtrzymywała ekipa 130 uśmiechniętych hostess i hostów; liczne atrakcje (spotkania z projektantami, z kierowcami Citroën Racing, imprezy dla dzieci) również przyczyniły się do sukcesu;
– zostały zaprezentowane atrakcyjne prototypy, które wytyczają perspektywy na przyszłość;
– liczba wstępnych zamówień wzrosła o 21 proc. w stosunku do 2012 roku, dzięki dużemu zainteresowaniu nowościami marki Citroën: C4 Picasso, C4 Cactus i nowym C1 ( w przypadku tego modelu aż 27 proc. stanowiła wersja Airscape z odsuwanym dachem); przyjęto łącznie 2 800 rezerwacji (nie licząc modeli DS);
– w czasie salonu odbyło się ponad 1 000 jazd próbnych w centrum jazd próbnych zlokalizowanym nieopodal stoiska; największym powodzeniem cieszyły się modele C4 Cactus, C4 Picasso oraz Nowy C1.
Pokazano prototypy:
• C4 Cactus Airflow 2L: prawdziwy symbol „Créative Technologie”, który wyróżnił się ze względu na swoją stylistykę, a także konkretne i efektywne rozwiązania w obliczu wyzwań przyszłości;
• C1 Urban Ride zauroczył ponad 17 000 odwiedzających, którzy w głosowaniu potwierdzili, że chcieliby, aby z prototypu powstał seryjny samochód (ponad 82 proc. uczestników głosowania).
Linda Jackson, Dyrektor Generalna Citroëna: Z okazji międzynarodowego salonu samochodowego w Paryżu możemy z dumą stwierdzić, że udało się nam zaoferować ponad milionowi odwiedzających moment „feel good” na stoisku Citroëna, dzięki panującej tam atmosferze, naszym ambasadorom i naszym samochodom. Liczba rezerwacji, która wzrosła o ponad 20% w stosunku do 2012 roku oraz tytuł „najlepszego stoiska” świadczą o sukcesie edycji 2014 dla naszej marki.
FEEL GOOD nie skończyło się wraz z Międzynarodowym Salonem Samochodowym. Można go doświadczyć, odwiedzając sztandarowy salon marki C_42 na Polach Elizejskich w Paryżu…