Lancia powraca na wystawę Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu, prezentując stoisko pełne uroku i elegancji – nawiązuje ono do świata kina, jednego z obszarów komunikacji, który razem z modą stanowi część „DNA” marki.
Produkty Lancii mają oczarować – gama wyrobów wiedzie od segmentu B (Ypsilon), poprzez samochody klasy średniej (Delta), samochód flagowy (Thema), aż po van (Voyager) i fascynujące kabriolety w segmencie D (Flavia).
Reflektory są skierowane na Lancię Flavia, dysponującą czteroma wygodnymi miejscami. Nowy samochód wyposażony jest w silnik benzynowy o pojemności 2,4 litra i mocy 170 KM oraz w 6-biegową automatyczną skrzynię biegów. To oferta dla klientów chcących korzystać z zalet coupé, nie rezygnując jednocześnie z doznań, jakie może zaoferować tylko kabriolet.
Lancia Flavia była „matką chrzestną” najważniejszych włoskich festiwali filmowych: 58. Taormina Film Fest oraz 69. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Wenecji. To wyraz włoskiego stylu życia i jego estetyki opartego na dobrym guście, wyobraźni, stylu i luksusie.
Na wystawie znalazło się również miejsce dla Lancii Thema, która w Paryżu zostanie pokazana w pełnym wyposażeniu Executive: z potężnym silnikiem 3.0l V6 Multijet o mocy 239 KM współpracującym z 5-biegową automatyczną skrzynią biegów. Lancia Thema – zaprezentowana pod koniec ubiegłego roku – to pierwszy samochód, łączący specjalistyczną wiedzę i funkcjonalność, charakteryzujące markę Chrysler.
Na francuskim „wybiegu” zaprezentuje się również Lancia Ypsilon, którą publiczność będzie mogła podziwiać w trzech egzemplarzach reprezentujących szeroką i zróżnicowaną gamę: Gold 1.3 Multijet o mocy 95 KM, Platinum 0,9 TwinAir o mocy 85 KM ze zrobotyzowaną skrzynią biegów i 1.2 o mocy 69 KM Black&Red.
Obok Lancii Ypsilon, fashion city car, znajdzie się również Lancia Voyager Platinum wyposażona w silnik turbo diesel 2.8l o mocy 163 KM Euro 5. Ekspozycję zamyka Lancia Delta Gold 1.6 Multijet o mocy 120 KM Selectronic Euro 5 – kompaktowy flagowy samochód, który osiągając zaledwie 4,5 metra, prezentuje ekskluzywność i przestronność wnętrza, jak w wyższej kategorii.
Na ekranach umieszczonych na stoisku publiczność będzie mogła podziwiać kampanię reklamową Lancii 2012 – projekt komunikacyjny opracowany przez słynnego włoskiego reżysera Gabriele Muccino.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.