Seat zaprezentował światu nowe logo. Metamorfoza swoją kulminację miała na Salonie Samochodowym w Paryżu i prezentuje nową tożsamość oraz projekt marki. Łączy premierę nowego logo ze światowym debiutem nowego Leona.
Model ten na europejskich ulicach dostępny będzie już w listopadzie uzupełniając największą ofensywę produktową w historii firmy, w którą włączyły się już premiera Mii, lifting Ibizy i powrót Toledo.
– Kolejnym krokiem w ewolucji Seata jest prezentacja naszego nowego logo. Odzwierciedla ono wartości marki takie jak: czyste i precyzyjne projektowanie oraz jakość i najnowocześniejszą technologię. Pierwszym modelem noszącym nowe logo jest całkowicie nowy Seat Leon, gwiazda marki na paryskim Salonie Samochodowym. Leon jest ikoną w naszej ofercie i stanowi to co najlepsze w Seacie: design, jakość, użyteczne technologie i przyjemność płynąca z jazdy – wyjaśnił James Miur, Prezes Seat SA.
Nowe logo prezentuje kolejny krok w ciągłym rozwoju wizerunku i otwarcie symbolizuje sześć wartości firmy: design, dynamikę, młodość ducha, efektywność, niezawodność i dostępność.
Nowy element wizualny zawiera nierozerwalny duet ciepłej czerwieni i dynamiki z charakterystycznym chromowanym znakiem Seata. Ewolucja logo symbolizuje przemianę samej firmy, równowagę pomiędzy racjonalną a najbardziej emocjonalną częścią hiszpańskiej marki. Charakteryzuje się symetrycznymi liniami pozostającymi w stałym napięciu, a chromowany symbol jest wyrzeźbiony z precyzją i nowoczesnością. Jego unikalna kompozycja podkreśla odnowione zobowiązania marki wobec technologicznej precyzji, doskonałości technicznej i innowacji, a czerwień urzeczywistnia hiszpańską dusze.
Elegancja i precyzja znajduje swoje odzwierciedlenie w przekątnej przypominającej Avenida Diagonal w Barcelonie. Linia ta inspiruje twórcza wizję i jest niezbędnym elementem kodu genetycznego Seata. Żywe akcenty w hiszpańskim stylu nadają ciepła i życia, podkreślając głębokie cienie widoczne z różnych perspektyw łącząc racjonalizm i emocje.
Design
W kontekście tożsamości i projektów marki, logo jest jednym z wizualnych elementów stanowiących część nowej wizji. I choć główną działalnością marki jest produkcja samochodów, projekt logo nabiera szczególnego znaczenia wśród wartości firmy tworząc wewnętrzna część kodu genetycznego.
– Nowy projekt logo doskonale odzwierciedla naszą miłość do detali i jakości. Przy zachowaniu tożsamości tradycyjnego „S” zmniejszyliśmy liczbę linii, które stały się bardziej wyraziste i których ogólny obwód stał się bardziej kwadratowy, geometryczny. Całość nadaje naszemu nowemu logo bardziej nowoczesny, ostrzejszy i wyrazisty wygląd – wyjaśnia Alejandro Mesonero-Romanosa, szefa biura stylistycznego Seata.
Idąc dalej wygląd nowego Leona miał wielki wpływ na twórczy rozwój logo, szczególnie w zakresie płynnej niczym ciecz koncepcji powierzchni. Proces tworzenia rozpoczął się w połowie 2010 roku.
Witamy ENJOYNEERING
Dla Seata ENJOYNEERING jest czymś więcej niż zmianą korporacyjnej tożsamości. Zdaniem Christiana Steina, szefa marketingu Seata: „ENJOYNEERING jest obecny we wszystkim co robimy”. Począwszy od szczegółów deski rozdzielczej w naszych samochodach a na doświadczeniach naszych klientów kończąc. Od technologii do emocji jest tylko jeden krok, a my w Seacie stawiamy ten krok codziennie”.
Podczas trwającego w Paryżu bezprecedensowego spotkania w historii firmy, hiszpańska marka prezentuje nowego Leona oraz nowe Toledo, a rozwój nowej tożsamości zakończył odsłonięciem nowego logo.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.