Na tegorocznym Mondial de l’Automobile 2012 w Paryżu Jeep prezentuje po raz pierwszy trzy nowe edycje specjalne, które jeszcze bardziej poszerzają portfolio produktowe tej marki w Europie: flagowy Jeep Grand Cherokee Limited Edition, ikona marki Jeep Wrangler Moab oraz kompaktowy miejski SUV Jeep Compass Overland – każdy z nich w ramach serii limitowanej.
W świetle reflektorów na paryskim stoisku marki Jeep eksponowany jest nowy Jeep Grand Cherokee SRT Limited Edition w kolorze białym Bright White. Oparty na wyczynowym Grand Cherokee SRT8, nowy model serii limitowanej imponuje niezwykłym wyglądem z przyciemnianymi detalami nadwozia oraz potężnym 6,4-litrowym silnikiem HEMI o mocy 468 KM. Nowy Grand Cherokee to ukłon w kierunku entuzjastów sportu motorowego, którzy chcą wyróżnić się z tła – nawet na wyzwalających adrenalinę torach wyścigowych.
Obok Grand Cherokee SRT Limited Edition debiutuje nowy Jeep Wrangler Moab edycji specjalnej. Przyciągający wzrok nowym kolorem nadwozia Rock Lobster ten indywidualizowany fabrycznie model Wranglera inspirowany jest atmosferą regionu Moab w stanie Utah – miejscem rozlicznych imprez i przygód off-roadowych. Słynny champion 4×4 marki Jeep nabrał jeszcze bardziej agresywnego i efektownego wyglądu.
Aurę elegancji i luksusowego wyposażenia w miejskim SUV-ie klasy kompaktowej marki Jeep roztacza pokazywany w Paryżu po raz pierwszy, nowy Jeep Compass Overland. Bogaty w najnowocześniejsze wyposażenie infotainment, Compass Overland stanowi najbardziej ekskluzywną propozycję w tej linii modelowej.
Do grupy pozostałych pojazdów eksponowanych na paryskim stanowisku Jeep’a należą: nowa wersja modelowa markowego flagowca – Jeep Grand Cherokee S Limited, Jeep Wrangler MY 2013 z nowym wyposażeniem wnętrza – kolejny model serii specjalnej Wranglera oraz Jeep Compass Black edycji limitowanej, dostępny w europejskiej ofercie Jeep’a od sierpnia bieżącego roku.
Stoisko marki Jeep
Paryska ekspozycja marki Jeep zajmuje powierzchnię 984 m2 . Stoisko zaprojektowane jest pod kątem przekazu nieograniczonych wprost możliwości, jakie oferuje każdy pojazd marki Jeep’a oraz wyjątkowej charakterystyki pojazdów tej marki w gąszczu wielkich miast – lecz także w najtrudniejszych warunkach terenowych.
Krzywoliniowy design podłogi stoiska nawiązuje do miejsc spotykanych w realnym świecie, sugerując ich ogromną różnorodność poprzez szczególną kombinację materiałów i barw. Biała żywica poliestrowa symbolizuje więc lodową przestrzeń krajobrazu arktycznego, szary gres – nawierzchnię asfaltową, a żywica w kolorze beżowym z kolei – wyobraża piasek pustynnych wydm.
Tło i kolumnada wyznaczająca granice ekspozycji witają gości jakby w modernistycznej, nowoczesnej metropolii. Zawieszone na kolumnach wielkie tafle LED wyświetlają obrazy „drapaczy chmur” w interakcji ze ściennym ekranem w głębi stoiska. I tam właśnie przy pomocy budzących emocje spotów video prezentowana jest unikalna osobowość każdego z modeli marki Jeep.
Podczas tegorocznego paryskiego Salonu Samochodowego goście stoiska Jeep’a mają po raz pierwszy możliwość wypróbowania europejskiego konfiguratora z wykorzystaniem 50-calowego monitora dotykowego. Konfigurator pomyślany jest jako prawdziwie interaktywny katalog wyświetlający wysokiej jakości zdjęcia, ilustrujące poszczególne modele w ich naturalnym środowisku. Dzięki prostej oraz intuicyjnej obsłudze, konfiguracja pojazdu staje się unikalnym w swej naturze doświadczeniem z efektami wizualnymi na kształt ekscytującej reklamy.
W wydzielonym „kąciku gadżetowym” zwiedzający mogą także zakupić ekskluzywne akcesoria i odzież z kolekcji lifestylowej Jeep’a.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.