PARIS DESIGN WEEK: LA MAISON CITROEN I INNE ATRAKCJE

citroen-paris-1

Do 16 września stolica Francji olśniewa designem i współczesnymi projektami artystycznymi. A to za sprawą Paris Design Week. Citroën uczestniczy w oficjalnym programie tygodnia i zaprasza wszystkich na dwa wydarzenia.

Pierwszym jest wizyta w La Maison Citroën przy 39 rue Saint Didier w 16. dzielnicy, drugim – prezentacja limitowanej edycji nowego modelu E-Mehari Styled By Courrèges w Galerie Joseph, 116 Rue de Turenne w 3. dzielnicy miasta.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Citroën stale zaskakuje pomysłami, m.in.: nową koncepcją miejskiego punktu sprzedaży w La Maison Citroën, czy przedłużając lato, ultranowoczesnym kabrioletem z limitowanej edycji nowego E-Mehari Styled By Courrèges.

Za sprawą Paris Design Week połączonego z targami Maison & Objet (Dom & Przedmioty) stolica żyje w rytmie wystaw, dyskusji, wernisaży i wieczorów, którym przyświeca jeden cel: wyjście designu poza ramy targów dla specjalistów poprzez wydarzenia otwarte dla szerokiej publiczności.

citroen-paris-2

W programie Paris Design Week znalazły się dwa miejsca związane z Citroënem. Dzięki temu będzie można:

• Odwiedzić La Maison Citroën (pod numerem 39 przy rue Saint Didier w 16 dzielnicy Paryża).

Utrzymana w domowej atmosferze przestrzeń o powierzchni 150 m2 odbiega od zwyczajowego formatu punktu sprzedaży samochodów i zdobyła już kilka nagród. Jest przykładem nowego doświadczenia i wyobrażenia klientów w odniesieniu do miejsc sprzedaży. W otwartej w maju tego roku przestrzeni, która wpisuje się w nową koncepcję miejskiego salonu sprzedaży, Citroën zaprasza, by przeżyć doświadczenie łączące elementy rzeczywiste i wirtualne. Ten format zostanie powielony we Francji, a następnie m.in. w Belgii, Kolumbii, Maroku, Chinach czy Japonii.

• Zobaczyć przedpremierową prezentację (limitowanej edycji nowego modelu E-Mehari Styled By Courrèges).

To nowa wersja w 100 proc. elektrycznego, 4-osobowego kabrioletu, która narodziła się w wyniku współpracy dwóch legendarnych francuskich marek. Zostanie zaprezentowana przedpremierowo w Galerie Joseph, 116 Rue de Turenne w 3. dzielnicy Paryża. Edycja, która liczy 61 sztuk w nawiązaniu do roku powstania firmy Courrèges, zrywa z bielą oryginalnego concept caru, która symbolizuje światło i jest znakiem rozpoznawczym słynnego domu mody i prezentuje nadwozie będące jej całkowitym przeciwieństwem w kolorze Vinyl Black.

Wernisaż zaplanowany jest na 8 września w godz. 18.00-20.00.