Sprzedaż Opla na polskim rynku wyniosła we wrześniu 3 110 samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 tony. W porównaniu do września ubiegłego roku wzrost wyniósł aż 63,5 procent (1 902 sztuki).
Był to także znakomity miesiąc niemieckiej marki pod względem udziału w rynku.
Zobacz relacje:
Wyniósł on aż 7,88 proc. i był o 2,05 pp. większy od uzyskanego we wrześniu 2018 roku. Łącznie w pierwszych trzech kwartałach tego roku do klientów trafiło 30 142 samochody marki Opel, czyli o 1,6 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, który zakończył się wynikiem na poziomie 29 678 sztuk.
– Na świetny wrześniowy wynik główny wpływ miała rewelacyjna sprzedaż naszych bestsellerów – miejskiej Corsy i kompaktowej Astry. Dzięki temu Opel, jako jedyny producent, może pochwalić się aż dwoma modelami w pierwszej piątce rankingu najlepiej sprzedających się samochodów na polskim rynku we wrześniu – powiedział Grzegorz Handzlik, dyrektor marki Opel w Polsce.
Liderem sprzedaży w gamie marki Opel po dziewięciu miesiącach roku jest Astra, której łączna sprzedaż wyniosła 10 433 sztuki. Na drugim miejscu w rankingu modeli uplasowała się Corsa z wynikiem 6 842 egzemplarzy. Trzecie miejsce przypadło Insigni. Sprzedaż tego modelu od początku roku wyniosła 2 916 sztuk.
Już wkrótce w autoryzowanych salonach sprzedaży pojawią się kolejne tegoroczne nowości. Do debiutującego na początku roku Opla Combo Cargo oraz właśnie wchodzącego na rynek Zafiry Life i Vivaro, już wkrótce dołączą nowa Astra i nowa Corsa.
Nowe wersje marki już można zamawiać, a pierwsze samochody pojawią się w autoryzowanych salonach marki Opel z końcem listopada.