OPEL WJEŻDŻA DO KOLUMBII I EKWADORU – BĘDZIE SUKCES?

Opel rozszerza działalność w Ameryce Południowej. Latem marka wejdzie na rynek kolumbijski i ekwadorski. Firma zawarła już umowy z renomowanymi importerami SKBerge i Nexumcorp.

Będą oni jej wyłącznymi partnerami handlowymi odpowiednio w Kolumbii i Ekwadorze.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Na początek producent zaoferuje w obu krajach cztery modele: SUV‑y Crossland X i Grandland X, wielofunkcyjnego Combo Cargo oraz vana Vivaro. Wkrótce dołączy do nich nowa Corsa.

– Kolumbia i Ekwador to bardzo interesujące rynki, które zapewnią nam dodatkową dynamikę. Oczywiście niemieckie pochodzenie marki jest dużym atutem, ponieważ w Ameryce Południowej niemiecka myśl techniczna jest również synonimem jakości. Możemy także korzystać z istniejącej infrastruktury Groupe PSA oraz mocno dodatniej dynamiki innych marek grupy w obu krajach — powiedział Michael Lohscheller, dyrektor generalny Opel Automobile GmbH i członek zarządu Groupe PSA.

Szeroko zakrojona ofensywa eksportowa jest kluczowym filarem planu PACE! firmy Opel/ Vauxhall, którego realizacja ma zapewnić spółce trwałą rentowność. Zgodnie z założeniami tego planu do połowy lat 20. kraje spoza tradycyjnego i głównego rynku europejskiego powinny osiągnąć łącznie 10‑procentowy udział w sprzedaży.

Pod tym kątem Opel umacnia swoją obecność w Azji, Afryce i Ameryce Południowej, nawiązując współpracę z nowymi i renomowanymi partnerami. Do 2022 roku producent zamierza wejść na 20 nowych rynków eksportowych. Jednym z nich jest Rosja, gdzie samochody marki Opel od niedawna znów są dostępne.