Opel rozpoczął nowy rok na polskim rynku bardzo mocnym akcentem. W styczniu do klientów marki trafiło 3 036 samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 tony (dane własne importera).
Jest to wynik o 33,7 procenta lepszy niż w tym samym miesiącu rok wcześniej, kiedy to sprzedanych zostało 2 270 samochodów, i jednocześnie najlepszy styczeń od 2008 roku.
Zobacz także:
– Świetne styczniowe wyniki sprzedaży Opla powodują, że z optymizmem patrzymy na rozwój rynku motoryzacyjnego w Polsce w 2015 roku. Opel ustawił sobie bardzo wysoko poprzeczkę, jako lider wzrostów wśród głównych graczy na polskim rynku w 2014 roku. Tym bardziej cieszy tak wysoki wzrost sprzedaży w styczniu. To najlepsze rozpoczęcie roku jakiego mogliśmy oczekiwać – powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland.
Najlepiej sprzedające się modele osobowe w gamie Opla to Corsa, Astra i Insignia. Na nowe bestsellery wyrastają również Mokka i Meriva, które zanotowały rekordowe wyniki sprzedaży.
Styczeń był kolejnym z rzędu dobrym miesiącem dla modelu Mokka. Do klientów trafiło 447 aut, czyli o ponad 160 proc. więcej niż w pierwszym miesiącu minionego roku, kiedy to sprzedano 169 sztuk. Świetnie radzi sobie również Meriva, której styczniowa sprzedaż wyniosła 282 sztuki i była dwukrotnie wyższa od zeszłorocznej (135 egzemplarzy).
Początek bieżącego roku to kolejny rekord Opla Corsy – lidera sprzedaży do klientów indywidualnych w Polsce. W styczniu sprzedaż tego miejskiego auta osiągnęła poziom 1 151 sztuk i jest to najlepszy wynik miesięczny od 10 lat.
– Cieszy nas duża popularności Corsy. Tak znaczne zainteresowanie klientów tym bestsellerem jest dobrym prognostykiem na przyszłość dla całej miejskiej gamy Opla, tym bardziej, że już latem czeka nas najnowsza premiera marki w tym segmencie – debiut KARLa – dodaje Wojciech Mieczkowski.