W lipcu Opel został liderem sprzedaży do klientów indywidualnych na polskim rynku w segmencie samochodów osobowych z wynikiem 978 sztuk1 i ponad 10% udziałem w rynku.
Modele Opla, kupowane przez klientów indywidualnych, zdominowały w lipcu najbardziej popularne segmenty rynku. Bestsellery Opla – miejska Corsa ze sprzedażą 300 sztuk oraz kompaktowa Astra z 285 egzemplarzami zajęły pierwsze miejsca w swoich kategoriach. Liderami swoich segmentów zostały także miejski SUV Mokka (152 sztuki) oraz rodzinny minivan Meriva (134 sztuki)2.
Zobacz także:
WCIĄŻ ROŚNIE SPRZEDAŻ AUT W POLSCE
Dużą popularnością klientów cieszą się modele z fabryczną instalacją LPG. Pod tym względem Opel jest liderem rynku ze sprzedażą 857 sztuk od stycznia do lipca br. Ponad 16% klientów, którzy zamówili Opla w lipcu wybrało wersję z LPG. Wśród tych wersji największym powodzeniem cieszyły się modele Corsa – 190 sztuk i Astra – 114 sztuk.
– Od kwietnia wprowadziliśmy w Polsce bardzo atrakcyjne warunki zakupu fabrycznej instalacji LPG do naszych najbardziej popularnych modeli. Ta propozycja spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów, którzy w ciągu czterech miesięcy zakupili ponad 660 samochodów z LPG – powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland.
Dla osób ceniących ekonomikę użytkowania samochodu, Opel oferuje najszerszą gamę produktów z fabryczną instalacją LPG – od modnego ADAMa aż po rodzinnego vana Zafirę Tourer. Klienci kupujący modele Corsa, Astra lub Meriva, mogą skorzystać ze specjalnej oferty i wyposażyć swoje samochody w fabryczną instalację LPG już za 2 000 zł. Dzięki tej ofercie zakup instalacji zwróci się w kosztach paliwa już po roku użytkowania przy założeniu, że roczny przebieg wyniesie 20 000 km3.