W ciągu niespełna roku od rozpoczęcia sprzedaży, Opel przyjął już ponad sto tysięcy zamówień na nową Insignię z całej Europy, również z Polski.
Nowy flagowy model produkowany w fabryce w Rüsselsheim w Niemczech jest dostępny jako limuzyna Grand Sport, kombi Sports Tourer oraz kombi z napędem na cztery koła Country Tourer, w kilku wersjach wyposażenia. Od dobrze wyposażonej podstawowej do najbogatszej Exclusive.
Zobacz także:
Najwyższe miejsce w hierarchii zajmuje dynamiczna Insignia GSi — sportowa maszyna dla tych, którzy oczekują czegoś specjalnego, zaprojektowana wybitnie z myślą o kierowcy i gwarantująca maksymalną przyjemność z jazdy na wszystkich drogach.
Nowa Insignia jest oferowana z kilkoma jednostkami napędowymi do wyboru. Turbodoładowane, czterocylindrowe silniki wysokoprężne i benzynowe o pojemności od 1,5 do 2 litrów mogą współpracować z sześciobiegową przekładnią manualną lub z sześcio- i ośmiobiegowymi przekładniami automatycznymi. Wersje z najmocniejszymi silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi mogą być wyposażone w innowacyjny napęd na wszystkie koła z wektorowaniem momentu obrotowego.
Nowa Insignia jest atrakcyjna zarówno dla nabywców indywidualnych, jak i dla klientów dokonujących zakupów flotowych. Użytkownicy korzystają z licznych nowoczesnych technologii, takich jak aktywny tempomat, matrycowe reflektory IntelliLux LED oraz ergonomiczne fotele z atestem niemieckiego stowarzyszenia Aktion Gesunder Rücken e. V. (Akcja na rzecz Zdrowych Pleców). Nowe auto oferuje również umiarkowaną cenę.
9 na 10 nowych Insignii jest zamawianych z opcjonalnym systemem multimedialnym Navi 900 IntelliLink. System ze zintegrowaną nawigacją jest wyposażony w ośmiocalowy pojemnościowy ekran dotykowy.
Nowy Opel został uhonorowany licznymi nagrodami, w tym: „Złotą Kierownicą 2017” w Polsce i Słowenii, a także tytułami flotowymi: „Najlepszy samochód 2017” w Polsce oraz „Flotowa Nowość Roku” w Czechach.