OPEL: RUSZYŁY ZAMÓWIENIA NOWEGO VIVARO (CENA W POSLCE)

Opel Vivaro

Opla Vivaro można go już zamawiać również w Polsce. Podstawowa wersja tego uniwersalnego auta jest dostępna w cenie 73 100 zł netto (sugerowana cena detaliczna w Polsce bez VAT).

Cena ta dotyczy modelu furgon w wersji Essentia Long (4998/ 1971 mm) z nowym turbodoładowanym silnikiem wysokoprężnym 1.6 CDTI o mocy 66 kW/90 KM i maksymalnym momencie obrotowym 260 Nm.


Zobacz także:

UŻYTKOWE

NOWY OPEL VIVARO


 

Nowy Opel Vivaro nawet w tej podstawowej wersji jest wyposażony w system stabilizacji toru jazdy ESC, klimatyzację, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka oraz radioodtwarzacz z zestawem głośnomówiącym Bluetooth. Nowe Vivaro Kombi Edition z silnikiem 1.6 CDTI o mocy 66 kW/90 KM w 9-osobowej wersji Long H1 można kupić już za 82 800 zł netto. Wersja Kombi Edition jest także standardowo wyposażona w ESC, klimatyzację, radioodtwarzacz z zestawem głośnomówiącym Bluetooth, a ponadto tempomat, poduszkę powietrzną także dla pasażera oraz zderzaki lakierowane w kolorze nadwozia.

Od 2001 r., gdy ten model Opla wprowadzony na rynek, taśmy montażowe opuściło blisko 600 000 egzemplarzy modelu Vivaro pierwszej generacji.

W Polsce, w okresie od stycznia do września 2014 roku, 9-osobowe Vivaro było najchętniej wybieranym samochodem w segmencie minibus. Sprzedano 622 sztuki tego modelu. Najnowszy Vivaro ma duże szanse, aby powtórzyć ten sukces — to model, w którym po raz pierwszy połączono funkcjonalność lekkiego pojazdu użytkowego z komfortem i estetyką samochodu osobowego.

Poszczególne warianty pojazdu są teraz dłuższe, co przekłada się na zwiększoną ładowność i więcej przestrzeni w kabinie. Opcjonalnie wnętrze nowego Vivaro można wyposażyć w system multimedialny IntelliLink z przyjazną dla użytkownika nawigacją. Nie brakuje także innych przemyślanych rozwiązań, takich jak składany środkowy fotel z funkcją stolika, dzięki któremu furgon można szybko i łatwo zamienić w mobilne biuro.

Nowy Vivaro jest też oszczędny: do napędu obu wersji silnika wykorzystano zupełnie nowe, turbodoładowane jednostki wysokoprężne o zużyciu paliwa na poziomie 5,9 l/100 km przy emisji CO2 wynoszącej tylko 155 g/km – to najlepsze parametry w tej klasie pojazdów, korzystne także dla kieszeni właściciela.