OPEL: OSIEM NOWYCH MODELI W SALONACH DO 2020 ROKU

opel-nowe1

Między początkiem 2019 roku a końcem 2020 roku Opel wprowadzi na rynek osiem zupełnie nowych lub odświeżonych modeli, inwestując przede wszystkim w najpopularniejsze i rentowne segmenty.

Firma kontynuuje ofensywę produktową w ramach planu PACE!, zapewniając zgodność z rygorystycznymi ogólnoeuropejskimi przepisami dotyczącymi emisji CO2, które wejdą w życie w 2020 roku.


Zobacz także:

ECO

ROZMAITOŚCI


 

Przyszłe portfolio modeli ma zagwarantować zrównoważony rozwój i sukces zarówno marki, jak i sieci dealerskiej.

W planie PACE! Opel wyraźnie zapowiada premiery rynkowe co najmniej jednego zupełnie nowego modelu rocznie. Tylko w 2019 roku producent wprowadzi nową generację Corsy oraz następcę udanego Vivaro w wersji użytkowej i osobowej. W sprzedaży znajdą się także dodatkowe odmiany i wersje wyposażenia Combo, co istotnie odnowi ofertę lekkich pojazdów użytkowych.

opel-nowe2

Następca Mokki X pojawi się w 2020 roku jako zasadniczy element strategii zwiększenia udziału SUV‑ów w sprzedaży samochodów marki Opel z 25 do 40 procent do 2021 roku.

„Opel stawia na elektryczność” to jedna z deklaracji złożonych przez firmę w listopadzie 2017 roku przy okazji prezentacji planu PACE!. Zamówienia na w pełni elektryczną nową pięciomiejscową Corsę oraz na Grandlanda X PHEV, który będzie produkowany w Eisenach, można będzie składać od lata 2019 roku.

Do końca 2020 roku Opel będzie miał w ofercie cztery zelektryfikowane modele, zmieniające popyt na e‑samochody z niszowego na wolumenowy. Do 2024 roku każdy model Opla będzie dostępny w wersji zelektryfikowanej. Firma przygotuje bardzo interesujące oferty, zarówno od strony technicznej, jak i ekonomicznej, oraz będzie demokratyzować elektryczną mobilność, nadal doskonaląc silniki spalinowe.

W ramach ograniczania emisji CO2 modele ADAM, KARL i Cascada nie będą miały następców po zakończeniu ich cyklu obecności na rynku, ale pozostaną w sprzedaży do końca 2019 roku. W 2020 roku odnowiona oferta Opla będzie nadal obejmowała około 80 procent głównego nurtu rynku — przy znacznej poprawie efektywności i zorientowania na klientów oraz ograniczeniu złożoności.

opel-nowe3

– Wobec zaostrzenia norm emisji CO2 naszym obowiązkiem jest kształtowanie zrównoważonej przyszłości dla naszej firmy i naszych dealerów poprzez wysoce konkurencyjny asortyment modeli osobowych i lekkich pojazdów użytkowych. Opel będzie oferował samochody zapewniające przyjemność z jazdy i wyróżniające się wzbudzającą emocje stylistyką. Dotyczy to także lekkich pojazdów użytkowych, takich jak nowe Combo i Vivaro. Klienci będą korzystali z wprowadzanych na szeroką skalę innowacyjnych technologii oraz przystępnej elektryfikacji. Otrzymane niedawno nagrody — w tym tytuł IVOTY 2019 dla Opla Combo — potwierdzają, że obraliśmy właściwą drogę — powiedział Michael Lohscheller, dyrektor generalny firmy Opel.

Niemiecki producent z prawie 120‑letnią tradycją w branży motoryzacyjnej wykorzystuje platformy i technologie napędu Groupe PSA we wszystkich swoich nowych modelach. Całe portfolio marki jest dostępne u dealerów i gotowe do przejścia na nowy standard światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich (WLTP). Ponadto Opel jest w pełni gotowy do nowej normy emisji Euro 6d‑TEMP: 127 modeli i wersji samochodów osobowych już teraz spełnia wymagania.

– Nasze zaangażowanie we wdrażanie zgodności z normą Euro 6d‑TEMP wpisuje się w strategię firmy, która chce być liderem w redukcji emisji, oraz jest jednym z filarów podejścia polegającego na skupieniu uwagi na kliencie. Nikt, kto dziś kupuje nowego Opla, nie musi obawiać się planów zakazu wjazdu niektórych pojazdów do miast — powiedział Michael Lohscheller.