Mokka to pierwszy samochód marki z panelem Opel Vizor, nowym znakiem „blitz” oraz nazwą modelu umieszczoną centralnie na klapie bagażnika.
Model otrzymał dwie najwyższe wersje wyposażenia: Ultimate dla najbardziej wymagających, z systemami wspomagającymi kierowcę w standardzie, oraz usportowionej GS Line.
Zobacz także:
Wersja Ultimate (cena z VAT w Polsce: 106 650 zł) posiada 18‑calowe, lekki obręcze kół w wersji BiColor z czarnymi elementami, Vizor z chromowaną ramką, chromowaną linię konturu nad bocznymi szybami oraz srebrne osłony przedniej i tylnej części podwozia w stylu SUV.
Oprócz licznych systemów wspomagających kierowcę, dostępnych już w podstawowej wersji, wyposażenie standardowe obejmuje aktywnego asystenta pasa ruchu, tempomat i adaptacyjne reflektory matrycowe IntelliLux LED.
Pure Panel zapewnia wygodę w kokpicie dzięki zestawowi wskaźników w postaci 12‑calowego wyświetlacza oraz systemowi Multimedia Navi Pro z 10‑calowym kolorowym ekranem dotykowym. Usługi OpelConnect pozwalają korzystać ze wskazówek dotyczących trasy. Nawigacja online z informacjami o ruchu drogowym ułatwia omijanie korków ulicznych. System umożliwia także bezpośrednie nawiązanie połączenia z pomocą drogową i służbami ratowniczymi.
Czarna tapicerka foteli z alcantary zapewnia komfort podróżowania. Oba przednie fotele są podgrzewane i regulowane w sześciu kierunkach. Podgrzewana i obszyta skórą kierownica (pojazd z manualną skrzynią biegów oraz Mokka‑e) uprzyjemnia korzystanie z samochodu zwłaszcza zimą. Dostęp jest prosty dzięki systemowiKeyless Open & Start.
Nowe auto jest oferowane z opcjonalną skórzaną tapicerką Siena oraz fotelem kierowcy z funkcją masażu i elektro- pneumatyczną regulacją podparcia kręgosłupa lędźwiowego.
Mokka GS Line
Wersja GS Line (od 94 700 zł)ma w wyposażeniu 17-calowe obręcze kół z lekkiego stopu w kolorze czarnym, czarny dach, czarne lusterka boczne oraz osłony przedniej i tylnej części podwozia. Logo z błyskawicą, nazwa modelu oraz obramowanie przedniego pasa Vizor są w kolorze błyszczącej czerni. Elementem kontrastującym jest czerwona linia konturu nad bocznymi szybami.
Wnętrze wyróżnia się czarną podsufitką, aluminiowymi nakładkami pedałów i czerwonymi detalami. Czarne fotele z mocno wyprofilowanym podparciem bocznym są pokryte tapicerką z syntetycznej skóry z czerwonymi przeszyciami i akcentami stylistycznymi.
Podobnie jak w przypadku Mokki‑e, kierowcy Ultimate i GS Line z silnikami spalinowymi mogą wybierać spośród kilku trybów jazdy różniących się charakterystyką pracy przepustnicy i układu kierowniczego. W samochodach z sześciobiegową przekładnią manualną dźwięk silnika wzmacnia wrażenia z jazdy w dodatkowym trybie Sport.
W połączeniu z ośmiobiegową przekładnią automatyczną dostępne są trzy tryby jazdy: Sport, Eco i Normal. System Multimedia Navi z siedmiocalowym kolorowym ekranem dotykowym jest kompatybilny z Apple CarPlay i Android Auto.
Mokka‑e
Silnik elektryczny o mocy 100 kW (136 KM) rozwija 260 Nm maksymalnego momentu obrotowego, dostępnego po ruszeniu z miejsca. Kierowca ma do wyboru trzy tryby jazdy: Normal, Eco i Sport. Opel Mokka‑e z akumulatorem o pojemności 50 kWh ma zasięg do 324 km (WLTP).
Nowe auto obsługuje wszystkie opcje ładowania prądem jednofazowym lub trójfazowym z mocą 11 kW: za pomocą ładowarki naściennej, szybkiej ładowarki lub przez kabel podłączony do domowego gniazdka elektrycznego. Ponadto funkcja ładowania prądem stałym z mocą 100 kW jest standardowym wyposażeniem wszystkich wersji modelu.
W Polsce ceny Mokki z zasilaniem elektrycznym z akumulatora rozpoczynają się od 139 900 zł.