OPEL: MOŻNA SKŁADAĆ ZAMÓWIENIA NA NOWĄ ASTRĘ (CENA)

Klienci mogą już składać zamówienia na pięciodrzwiowego Opla Astrę, a pierwsze egzemplarze będą gotowe do odbioru wiosną 2022 r.

Wkrótce do oferty dołączy sportowe i równie szykowne kombi Opel Astra Sports Tourer.


Zobacz także:

PREMIERY


 

Standardowe wyposażenie każdej wersji obejmuje liczne i najnowocześniejsze systemy wspomagające kierowcę, takie jak system ostrzegania przed najechaniem na pojazd poprzedzający z funkcją hamowania awaryjnego, wykrywanie pieszych, ostrzeżenie przed niekontrolowanym opuszczeniem pasa ruchu, rozpoznawanie znaków ograniczenia prędkości czy wykrywanie senności kierowcy.

Wersję podstawową napędza trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1,2 litra z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa (81 kW/110 KM) łączony z sześciobiegową przekładnią manualną.

Klienci preferujący jazdę z napędem elektrycznym również znajdą dla siebie odpowiednią nową Astrę już na samym początku jej obecności na rynku. Po raz pierwszy Astra jest dostępna w wersji zelektryfikowanej. Ceny Astry Hybrid zaczynają się od poziomu 152 900 zł. Samochód oferuje solidny zapas mocy przy maksymalnej efektywności: układ hybrydowy zapewnia łączną moc 133 kW/180 KM i 360 Nm maksymalnego momentu obrotowego. W trybie elektrycznym nowa Astra Hybrid może przejechać do 61 km (WLTP2) bez emisji spalin.

Nowy Opel Astra to fantastyczny, pełen emocji samochód! Uwagę przykuwa śmiała i przejrzysta stylistyka z przednim panelem Vizor. Ponadto w naszym nowym kompaktowym modelu oferujemy szczególnie niskie zużycie paliwa, innowacyjne technologie oraz szeroki wybór zespołów napędowych z jednostkami benzynowymi i wysokoprężnymi oraz układem hybrydowym plug-in. Od samego początku klienci mogą zamawiać odpowiednią dla siebie wersję napędu, w zależności od preferencji i profilu użytkowania samochodu. — mówi Adam Męciński, dyrektor marki Opel w Polsce.

Dbałość o szczegóły: Astra łączy odważne wzornictwo z najnowszą technologią

Nowy Opel Astra jest deklaracją założeń stylistycznych producenta: jeszcze dynamiczniejsza sylwetka, ścięte, muskularne powierzchnie pozbawione zbędnych ozdób oraz nowe oblicze marki, czyli Opel Vizor.

Wraz z nową Astrą do klasy kompaktowej wchodzą też technologie, innowacje i systemy wspomagające kierowcę, które dotychczas klienci znali tylko z pojazdów reprezentujących wyższe segmenty. Jednym z przykładów jest najnowsza wersja adaptacyjnych, nieoślepiających reflektorów pikselowych Intelli-Lux LED. System przeniesiony wprost z flagowych Opli Insignia i Grandland składa się ze 168 elementów LED i nie ma odpowiedników w klasie kompaktowej ani średniej.

Skok w czasie nastąpił także we wnętrzu Astry nowej generacji. Dzięki całkowicie cyfrowemu Pure Panelowi wskaźniki analogowe odchodzą do historii. Zastępuje je nowy interfejs człowiek-maszyna (HMI) o świeżej, nowoczesnej grafice, oferujący klientom klarowne, bardziej intuicyjne doświadczenie. Poszczególnymi funkcjami steruje się poprzez mocno panoramiczny ekran dotykowy, zupełnie jak w smartfonie. Nieliczne fizyczne przełączniki służą do regulacji ważnych ustawień, w tym klimatyzacji. Pod względem intuicyjności i łatwości obsługi nowa Astra przewyższa wszystkie dotychczasowe modele Opla.

Typowy dla marki jest również wyjątkowy komfort siedzenia w nowym kompakcie. Skonstruowane przez firmę Opel przednie fotele z atestem niemieckiego stowarzyszenia na rzecz zdrowych pleców (Aktion Gesunder Rücken e.V.; AGR) oferują wzorcową ergonomię, zwłaszcza na dłuższych trasach. Kierowca może liczyć na wsparcie opcjonalnych najnowocześniejszych systemów, takich jak wyświetlacz projekcyjny czy Intelli-Vision zapewniający widok otoczenia pojazdu w promieniu 360 stopni.

Na polskim rynku wersja pięciodrzwiowa z licznymi funkcjami podwyższającymi komfort i bezpieczeństwo w standardzie oferowana jest w cenie podstawowej od 82 900 zł (wszystkie ceny są sugerowanymi cenami detalicznym z VAT w Polsce).