Nowa Mokka jest ona pierwszym z przyszłych modeli marki, w którym to Opel Vizor stanowi główny motyw przodu samochodu, a Pure Panel w pełni cyfrowy kokpit przyszłości.
Emblemat z nazwą został przeprojektowany, posiada specjalną czcionkę i jest teraz umieszczony centralnie na tylnej klapie pod znakiem błyskawicy.
Zobacz także:
Przeprojektowano również legendarne logo marki, które będzie zdobić wszystkie nadchodzące modele niemieckiego producenta samochodów.
– Otaczająca je obwódka jest teraz smuklejsza, bardziej elegancka, bardziej precyzyjna i wyrazista. To jeszcze mocniej podkreśla znak błyskawicy. Wszystkie szczegóły są super ostre o bardzo małym promieniu. Napis „Opel” jest zintegrowany w dolnej części obwódki – jak delikatny grawerunek na biżuterii. To pokazuje czystą niemiecką precyzję. W widoczny sposób zintegrowaliśmy znak „Blitz” z Vizorem, a z tyłu umieściliśmy go centralnie do nazwy modelu – mówi Mark Adams, wiceprezes ds. stylistyki.
Znak błyskawicy umieszczony w kole ozdabia wszystkie modele Opla od 1963 roku. W zależności od modelu i roku produkcji, emblematy różnią się nieznacznie. Od 1970 r. dla wszystkich obszarów działalności firmy ustanowiono jasne wytyczne dotyczące projektowania. Ten korporacyjny design został po raz pierwszy zmieniony w 1987 roku.
Kolejne ulepszenia zostały wprowadzone w nowym tysiącleciu, w którym błyskawica nabrała trójwymiarowego kształtu, a logo firmy i emblematy produktów zbliżyły się do siebie. Od 2016 r. modele Opla były ozdabiane precyzyjnie wyrzeźbionym chromowanym znakiem błyskawicy. Oficjalne logo firmy zostało zaprojektowane w nowoczesnym płaskim kształcie latem 2017 roku.
Przeprojektowany znak błyskawicy przeznaczony dla przyszłych modeli doskonale teraz pasuje do dwuwymiarowego logo wykorzystywanego w reklamie i komunikacji cyfrowej.