W marcu Opel sprzedał na polskim rynku 3 953 samochody osobowe i dostawcze do 3,5t. Jest to wynik o 2,4 procent lepszy od uzyskanego w tym samym okresie poprzedniego roku (3 861 sztuk).
To również najlepszy marcowy rezultat marki od 2000 roku, czyli od osiemnastu lat.
Zobacz także:
– Wyniki uzyskane w pierwszym kwartale dają nam bardzo dobrą bazę do zwiększania sprzedaży marki w kolejnych miesiącach. Jest to głównie zasługa rewelacyjnego wyniku marcowego, najlepszego w ostatnich 18 latach. Bardzo dobrą prognozą na przyszłość jest dobre przyjęcie nowej Insignii, która już stała się jednym z bestsellerów marki. Coraz większym zainteresowaniem klientów cieszą się także nasze nowe crossovery – miejski Crossland X oraz kompaktowy Grandland X – powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny Opel Poland.
Łączna sprzedaż Opla w pierwszym kwartale tego roku wyniosła 10 350 samochodów.
Liderem sprzedaży w gamie marki po pierwszym kwartale roku jest Astra, którego łączna sprzedaż wyniosła 4 213 sztuk. Na drugim miejscu w rankingu modeli uplasował się Corsa z wynikiem 1 887 egzemplarzy. Świetnie wyniki zanotował również, debiutujący w zeszłym roku na polskim rynku, flagowy model marki – Insignia.
Sprzedaż tego modelu wyniosła 1 162 sztuki. Pozwoliło to Insignii na wyprzedzenie bestselerowego SUV-a Mokki (1 136 sztuk) i zajęcie trzeciego miejsca na podium. Bardzo dobry początek roku zaliczył także nowy miejski crossover – Crossland X, uzyskując w pierwszym kwartale sprzedaż na poziomie 350 egzemplarzy.