W październiku Karl Lagerfeld, projektant i fotograf, zrobił w Paryżu zdjęcia swojej kotce birmańskiej Choupette oraz nowemu Oplowi Corsa.
Wyniki tej sesji będzie można zobaczyć już niebawem w kalendarzu Opla Corsa na 2015 rok z fotografiami wykonanymi przez Karla Lagerfelda. Kalendarz będzie można zamawiać od 17 grudnia.
Zobacz także:
Wszystkie motywy z tej niecodziennej sesji zdjęciowej można będzie obejrzeć podczas wernisażu, który odbędzie się w Palazzo Italia w Berlinie, w dniach od 4 do 22 lutego 2015 r.
Okładkę kalendarza projektant i fotograf ozdobił podobizną swojej supermodelki Choupette, narysowaną własnoręcznie specjalnie dla Opla. Opel i Lagerfeld wybrali na strony kalendarza dwanaście najlepszych zdjęć kotki z nowym Oplem Corsa.
– Choupette jest przepiękna i wspaniale się spisała. Nowy Opel Corsa piątej generacji podwyższa poprzeczkę, jeśli chodzi o stylistykę, kształt i funkcjonalność. Karlowi Lagerfeldowi udało się to znakomicie uchwycić — powiedziała Tina Müller, dyrektor ds. marketingu Grupy Opel, która była obecna podczas sesji.
Fotografie kotki Choupette odkrywającej nowego Opla Corsa koncentrują się nie tylko na stylistyce nadwozia. Dwanaście kalendarzowych motywów pozwala także miłośnikom samochodów i kotów odkryć atuty wnętrza bestsellera z Rüsselsheim. Na zdjęciach widać na przykład Choupette przytuloną do ogrzewanej kierownicy, w pobliżu wysoce wydajnego, nowego trzycylindrowego silnika 1.0 ECOTEC z bezpośrednim wtryskiem paliwa, lub Choupette badającą przestronny bagażnik.
Limitowana edycja Kalendarza Opla Corsa na 2015 r. będzie dostępna od 17 grudnia 2014 r. za cenę 33,50 euro (cena z VAT w Niemczech) na stronie www.opel-collection.com.