Opel Insignia z numerem 1 111 111 została zarejestrowana w Niemczech. Wyjątkowy model w wersji Sports Tourer Business Edition będzie użytkowany przez inżynierów firmy IDE.
Samochód jest napędzana mocnym (125 kW/ 170 KM), ale oszczędnym 2‑litrowym turbodoładowanym silnikiem Diesla z systemem start/ stop, współpracującym z sześciobiegową przekładnią manualną (zużycie paliwa w cyklu mieszanym 5,6–5,4 l/100 km, emisja CO2 148–142 g/km).
Zobacz także:
Auto spełnia rygorystyczną normę emisji spalin Euro 6d‑TEMP. Relaksującą jazdę zapewniają ergonomiczne fotele z atestem AGR oraz przednie i tylne czujniki systemu Park Pilot. System Multimedia Navi z siedmiocalowym kolorowym ekranem dotykowym, kompatybilny wskaże drogę do celu.
Nowa Insignia weszła na rynek w 2017 roku jako limuzyna Grand Sport oraz kombi Sports Tourer i Country Tourer (z napędem na cztery koła i wektorowaniem momentu obrotowego). Flagową odmianą modelu jest usportowiona Insignia GSi z 2‑litrowym silnikiem wysokoprężnym BiTurbo o mocy 154 kW/210 KM i 8‑biegową przekładnią automatyczną. Dotychczas wyprodukowano już ponad 200 000 egzemplarzy Insignii drugiej generacji.
Opel Insignia sprawdza się zarówno jako wydajny samochód służbowy, jak i wygodne auto na dalekie podróże z rodziną. Użytkownicy mają do dyspozycji liczne zaawansowane rozwiązania, takie jak reflektory matrycowe IntelliLux LED czy ergonomiczne fotele z atestem AGR, a systemy takie jak Multimedia Navi i IntelliLux LED zapewniają łączność na najwyższym poziomie.