Ofensywa produktowa i eksportowa firmy Opel zakłada, że do 2018 r. na wybrane rynki wprowadzonych zostanie 27 nowych pojazdów i 17 silników tej niemieckiej marki.
W ramach wspomnianej strategii w 2015 roku ADAM i Mokka pojawią się w sprzedaży w Republice Południowej Afryki. Oba samochody zaprezentowano gościom zeszłorocznego Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Johannesburgu, gdzie spotkały się z bardzo pozytywną reakcją.
Zobacz także:
W pierwszych siedmiu miesiącach 2014 r. sprzedaż samochodów marki Opel wzrosła w RPA o 54 proc. Spółka planuje zwiększenie swojego udziału w tym rynku poprzez wprowadzenie do kluczowych segmentów konkurencyjnych i interesujących nowych produktów.
Nowa Mokka, która pojawi się w sprzedaży w drugim kwartale 2015 r., zostanie wyposażona w szereg rozwiązań opracowanych w odpowiedzi na specyficzne potrzeby południowoafrykańskich kierowców kompaktowych samochodów sportowo- użytkowych (SUV). Wszystkie nowe modele, od wersji bazowej wzwyż, będą miały imponujące parametry i standard wyposażenia w konkurencyjnych cenach. Mokka wzbogaci rozrastający się segment kompaktowych SUV-ów o nowe pojazdy i nowoczesne technologie.
W Europie na Mokkę złożono już 270 tys. zamówień.