OMODA & JAECOO PRZYSPIESZA ROZWÓJ LOKALNEGO BIZNESU W POLSCE

W ostatnim czasie OMODA & JAECOO, jako to pierwsza chińska marka motoryzacyjna, uzyskała pełną homologację typu WVTA (Whole Vehicle Type Approval).

OMODA & JAECOO spotkała się z dużym zainteresowaniem w Polsce, jeszcze przed oficjalnym rozpoczęciem sprzedaży.


Zobacz także:

BADANIE: CZY POLACY SA GOTOWI NA ZAKUP SAMOCHODÓW Z CHIN?
 

PREMIERY


 

Inauguracyjny salon i serwis OMODA & JAECOO firmy City Car w Gliwicach został ukończony 27 czerwca. To nowoczesne centrum doświadczeń marki nie tylko zapewnia polskim klientom bezpośredni dostęp do produktów i usług OMODA & JAECOO, ale także oficjalnie zaznacza rozpoczęcie sprzedaży w Polsce.

Strategiczne partnerstwo z bankiem

Jednocześnie OMODA & JAECOO ogłosiły strategiczne partnerstwo z bankiem Santander w celu zacieśnienia współpracy w zakresie oferty finansowania dla Klientów i Dealerów.

Marek Dwornik, Prezes Zarządu Santander Consumer Multirent powiedział: Rozpoczęcie współpracy z marką OMODA & JAECOO, jest dla nas ogromnym wyróżnieniem i okazją do wspólnego budowania silnej pozycji obu marek na polskim rynku. Współpraca z OMODA & JAECOO jest integralnym elementem realizacji naszej strategii biznesowej, w ramach której chcemy dostarczać dopasowane do potrzeb i intuicyjne opcje finansowania dla branży automotive, które przełożą się na wysoki poziom zadowolenia polskich Klientów. Jesteśmy przekonani, że nasze rozwiązania przyniosą również wiele korzyści dla Dealerów oraz importera, a także przyczynią się do rozwoju sprzedaży i pozycji na rynku motoryzacyjnym marek OMODA & JAECOO.

Partnerstwo logistyczne

Ponadto OMODA & JAECOO podkreśla swoje zaangażowanie w długoterminowy rozwój na polskim rynku. Podczas niedawnego wydarzenia inaugurującego markę firma ogłosiła także nawiązanie partnerstwa logistycznego z Grupą CAT w Polsce, co jeszcze bardziej wzmocni jej możliwości w zakresie łańcucha dostaw oraz z firmą AkzoNobel w zakresie dostaw linii produktowych VR Premium do sieci naprawczej OMODA & JAECOO.

Dyrektor Krajowy OMODA & JAECOO, Eric Zheng, stwierdził: Sieć Autoryzowanych Dealerów, nowe salony i serwisy, partnerstwa strategiczne i silny zespół w Polsce to kluczowe elementy naszej strategii. Spółka Omoda Auto Poland zatrudniła już zespoły odpowiedzialne za rozwój sieci dealerskiej, marketing, zarządzaniem produktami, obsługę posprzedażową i IT , których zadaniem jest ścisła współpraca z lokalnymi partnerami, aby lepiej spełniać wymagania klientów.