Continental Opony Polska, producent opon premium i firma technologiczna, wobec sytuacji związanej z epidemii koronawirusa SARS-CoV-2 zdecydował o wsparciu warsztatów partnerskich sieci BestDrive.
Stanie się to przez obniżenie do symbolicznej złotówki półrocznej opłaty franczyzowej.
Zobacz także:
Taka efektywna forma wsparcia pozwoli przedsiębiorcom – właścicielom warsztatów i serwisów, którzy zdecydowali się na współpracę z Continental, zabezpieczyć najważniejsze w tym momencie potrzeby związane z ich codziennym biznesem.
Zgodnie z decyzją Continental, właściciele 57 serwisów należących do sieci BestDrive w Polsce nie muszą wnosić opłaty za pierwsze półrocze bieżącego roku w pełnej wysokości. Zapłacą jedynie 1 zł netto. Obniżka opłaty franczyzowej ułatwi serwisom nieprzerwaną kontynuację działalności w trudnej, nieprzewidzianej sytuacji rynkowej, w jakiej znaleźli się ich właściciele i pracownicy w drugim kwartale 2020 roku wskutek epidemii.
Niech to będzie bezpieczny sezon!
Zarząd Continental Opony Polska i opiekunowie sieci BestDrive są świadomi nowych wyzwań i problemów, z jakimi spotykają się aktualnie właściciele i prowadzący warsztaty motoryzacyjne. Mniejsza liczba klientów, wydłużone czasy obsługi oraz zachowawcze podejście klientów do decyzji zakupowych to jedynie część utrudnień. Jednocześnie pojawiły się nowe, dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i ochroną pracowników oraz klientów.
Niezbędne, wymagane nowymi przepisami wydatki przeznaczone na higienę osobistą i dezynfekcję pozwalają na utrzymanie najwyższych standardów sanitarnych i nieprzerwaną pracę serwisów. Symboliczna opłata franczyzowa ułatwi pokrycie dodatkowych kosztów lub może wspomóc utrzymanie zatrudnienia w tym trudnym okresie.
Marka BestDrive oferuje profesjonalny serwis opon i samochodów niemal we wszystkich zakątkach świata. W całej Europie sieć liczy ponad 2200 warsztatów. W serwisach BestDrive można m.in. kupić i wymienić ogumienie, przeprowadzić diagnostykę, sprawdzić klimatyzację, układ hamulcowy, jezdny – i nie tylko.