W NOWYM SALONIE W GALERII MŁOCINY KRÓLUJE TECHNOLOGIA VR

qarson_Tesla1

Nierealne staje się możliwe – w jednym miejscu można usiąść za kierownicą kilku wymarzonych samochodów jednocześnie. A to dzięki technologii wirtualnej rzeczywistości VR.

W nowym Cyfrowym Salonie Samochodowym Qarsona w Galerii Młociny w Warszawie na powierzchni 64 metrów kwadratowych udało się zmieścić minivana, dwa crossovery, kilka kompaktów, aut miejskich i sztandarowy wóz ze stajni Elona Muska.


Zobacz relacje:

ROZMAITOŚCI


 

Qarson – lider sprzedaży aut na abonament we Francji chętnie korzysta z najnowszych technologii. Ze względu na swoją innowacyjność szybko zyskał miano Netflixa na polskim rynku motoryzacyjnym. Okazuje się, że wielkopowierzchniowy salon samochodowy z powodzeniem można zmieścić na kilkudziesięciu metrach kwadratowych.

Dzięki zastosowaniu systemu Google VR (Virtual Reality), w Galerii Młociny teraz każdy siedząc w jednym miejscu może znaleźć się we wnętrzu nie jednego, ale kilku wybranych aut. Wystarczy tylko obrócić głowę, by znaleźć się za kierownicą samochodów marek takich jak Renault, Suzuki, Volkswagen, Toyota, Nissan czy właśnie elektryczna Tesla.

– Technologię wirtualnej rzeczywistości stosowaliśmy już od początku 2019 roku. Zaprosiliśmy naszych potencjalnych klientów, aby obejrzeli, jak wyglądają Punkty Obsługi Sprzedaży Qarsona w najlepszych galeriach handlowych w całym kraju. Dzięki VR-owym spacerom każdy mógł zobaczyć, jak nasze wyspy z samochodami na abonament wyglądają od kuchni. Teraz przyszedł czas, by kierowcom nad Wisłą dać coś, czego jeszcze nikt do tej pory im nie pokazał – mówi Bartłomiej Żebrowski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu.

Istotnie, przed Qarsonem jeszcze nikt nie prezentował nowych samochodów w tak ciekawej formie.

– W Qarsonie w centralnym punkcie stawiamy naszego Klienta. To on jest najważniejszą częścią naszego Cyfrowego Salonu Samochodowego. Klient, jego indywidualne potrzeby i oczekiwania stoją w centrum punktów Qarsona, a poszczególne samochody są odpowiedzią na jego motoryzacyjne zachcianki i finansowe możliwości. Dlatego oferta aut na abonament zaczyna się od małych miejskich samochodów za tak zwane 500+ po najnowocześniejsze elektryczne samochody Tesli – wyjaśnia Żebrowski.

Auto na abonament – wejść, zobaczyć i zamówić

Qarson działa na rynku już od 10 lat. Firma pierwsze kroki stawiała we Francji, gdzie obecnie jest liderem sprzedaży samochodów w modelu subskrypcyjnym. W Polsce działa od końca 2018 roku i oferuje coraz popularniejszą wśród konsumentów w naszym kraju usługę aut na abonament. Dzięki temu każdy może przez rok korzystać z fabrycznie nowego auta, płacąc miesięczną ratę i nie musi się martwić o serwis, utratę wartości pojazdu czy problemy z jego zbyciem.

Koszt abonamentu w Qarsonie zaczyna się od 499 zł (brutto) miesięcznie. W ofercie znajdziemy małe miejskie samochody, klasyczne kompakty, modne SUV-y i crossovery, samochody rodzinne a także kultowe samochody elektryczne marki Tesla. Wszystkie oferowane modele dostępne są na stronie www.qarson.com.

Cyfrowy Salon Samochodowy ma formę pop-up store, czyli tymczasowego salonu i będzie działać przez miesiąc w Galerii Młociny w Warszawie. To nowe podejście do prezentacji samochodów w Polsce, ale znając zainteresowanie Polaków do nowinek technologicznych formuła może się okazać strzałem w dziesiątkę, a wtedy technologia VR zostanie wprowadzona do wszystkich salonów w Polsce…