Świetlny stadion to jeden z elementów promocji Kia z okazji UEFA EURO 2012. Dzięki specjalnej dekoracji świetlnej jedna z najważniejszych i najbardziej rozpoznawalnych ulic w Polsce stała się częścią największego piłkarskiego święta na starym kontynencie.
– Znajdujący się w ścisłym centrum stolicy Nowy Świat leży przy trasie łączącej strefę kibica oraz Stadion Narodowy. Decydując się na dekorację świetlną udało nam się włączyć tą ulicę do piłkarskiego świata. W efekcie Nowy Świat stał się „kolejnym stadionem”, który w nocy nadaje temu miejscu całkowicie nowy, niepowtarzalny charakter – mówi Wojciech Szyszko , dyrektor zarządzający Kia Motors Polska.
– Piłkarska iluminacja opiera się na motywie oficjalnych maskotek UEFA EURO 2012 – Sławka i Slavko. Gdy zapada zmierzch, ulica ożywa na całej długości od Ronda de Gaulle’a, aż do ulicy Świętokrzyskiej. Dzięki wykorzystaniu technologii LED maskotki rozgrywają między sobą mecz, który trwa całą noc. Iluminacja będzie działać do końca mistrzostw czyli do 2 lipca – wyjaśnia Wojciech Szyszko.
Iluminacja świetlna to nie jedyna atrakcja projektu. Wzdłuż ulicy rozlokowane zostały trzy specjalne strefy promocyjne, w których eksponowane są samochody Kia. W jednej z nich znajdującej się przy ul. Chmielnej codziennie przez cały czas trwania turnieju prowadzone są animacje oraz konkursy dla kibiców, w których uczestnicy mogą wygrać atrakcyjne nagrody oraz bilety na kolejne mecze UEFA EURO 2012.
Za realizację projektu odpowiada firma: Mediacore Sp. z o.o. specjalizująca się w dostarczaniu niestandardowych rozwiązań OOH, partnerem technologicznym projektu jest Multidekor.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.