NOWY DYREKTOR MAREK PEUGEOT I CITROEN W POLSCE

Z dniem 1 stycznia 2012 roku Lahouari Bennaoum zostaje powołany na stanowisko Dyrektora Marek Peugeot i Citroën w Polsce. Podlegał będzie bezpośrednio pod Jean-Philippe Imparato, kierującego nowo powstałą Dyrekcją Handlową Grupy na Europę.

Lahouari Bennaoum odpowiedzialny będzie za:
– realizację celów handlowych i finansowych obu marek;
– wdrożenie strategii rozwoju i podnoszenie konkurencyjności produktów marek Peugeot i Citroën.

Dyrektorowi Generalnemu Marek Peugeot i Citroën w Polsce podlegać będą bezpośrednio Dyrektorowie Filii Peugeot i Citroën, odpowiadający za rozwój sprzedaży i sieci dealerskiej każdej z marek.

Z dniem 1 stycznia 2012:
Guillaume Ducrest pozostaje Dyrektorem Peugeot Polska,
Jacek Trojanowski, dotychczasowy Dyrektor Marketingu Citroën Polska, zostaje powołany na stanowisko Dyrektora Citroën Polska.

Nominacje te są konsekwencją reorganizacji Dyrekcji marek Grupy, która ma na celu przede wszystkim:
– wzmocnienie zasięgu i wizerunku obu Marek w skali globalnej;
– uproszczenie operacji handlowych w Europie przy jednoczesnym zwiększeniu ich skuteczności.

Lahouari Bennaoum ma 39 lat. Swoją przygodę zawodową z marką Citroën rozpoczął w Dyrekcji Regionalnej w Bordeaux, gdzie od 1998 roku sprawował funkcję Szefa Strefy ds. Części Zamiennych. Od września 2005 roku do września 2008 roku zajmował stanowisko Dyrektora ds. Części Zamiennych i Serwisu w Automobiles Citroën. Od października 2008 był szefem regionu i koordynował działania na rynkach Republiki Czeskiej, Słowacji, Rumunii, Węgier, a później także Polski, Danii, Szwecji oraz Norwegii.