DS Automobiles i Givenchy zaprojektowały niepowtarzalną wersję DS 3. Limitowana seria została stworzona specjalnie z myślą o aktywnych kobietach.
Wyróżnikami nowego modelu DS 3 Givenchy Le MakeUp są unikalny kolor lakieru, bogaty pakiet wyposażenia, zestaw kosmetyków do makijażu oraz nowatorski system oświetlenia kabiny, rozświetlający twarze pasażerów.
Zobacz także:
W limitowanej serii oferowanych będzie 1400 sztuk samochodów. Ich sprzedaż na rynku polskim właśnie się rozpoczęła. DS 3 Givenchy Le MakeUp to prawdziwa podróż do świata francuskiego luksusu i elegancji.
Połączenie wiedzy dwóch słynnych marek
Ponad połowa kierowców modelu DS 3 to kobiety.
– Nowy DS 3 Givenchy Le MakeUp to produkt, który łączy w sobie doświadczenia i know- how dwóch słynnych marek. Givenchy to znana na całym świecie firma, która uosabia unikalne, nowoczesne i kreatywne podejście do luksusu i tak jak DS. Automobiles, projektuje swoje produkty starannie wybierając materiały, faktury i kolory. Mówiąc krótko, to marka, z którą wiele nas łączy, bo wyznajemy te same wartości – powiedział Therry Metroz, dyrektor działu projektowego DS.
– Wyobrażałem sobie samochód, który podkreśliłby kobiecą urodę. Kobieta będzie piękna, bo będzie prowadzić nowy model DS 3, samochód, który już teraz wyznacza nowe trendy. To piękno będzie efektem doskonałego oświetlenia, kolorytu jej twarzy, a także efektu dynamizmu, jaki tworzy ten niezwykle radosny odcień różu – powiedział Nicolas Degennes, dyrektor artystyczny ds. makijażu i kolorystyki koncernu Givenchy.
Niezwykły samochód dla niezwykłego klienta
Wszystkie samochody z gamy DS zostały projektowane z myślą o klientach, którzy pragną wyrazić swoją osobowość. Nowy model nie jest wyjątkiem. Wszystkie elementy jego nadwozia i wnętrza zostały dopracowane w najdrobniejszych szczegółach.
Nadwozie jest dostępne w odcieniu perłowej bieli, a strukturalny lakier z efektem matowym nosi nazwę Opalin White. Nadwozie ma charakterystyczną ziarnistą fakturę, która podkreśla jego opływowe kształty. Lakier nakładany jest bezpośrednio na liniach produkcyjnych zakładu w Poissy – żaden inny producent samochodów na świecie nie stosuje takiego rozwiązania.
Kolor dachu kontrastuje z charakterystycznym dla marki DS odcieniem Whisper, którym wykończono także obudowy lusterek bocznych i kołpaki kół. Aluminiowe logo to przykuwający uwagę detal umieszczony na bocznych słupkach.
We wnętrzu znajdziemy wiele spersonalizowanych dodatków. Anodyzowany róż deski rozdzielczej sprawia, że kabina wydaje się być dużo jaśniejsza, a w środkowym podłokietniku umieszczono specjalny schowek, w którym znalazł się na zestaw kosmetyków Givenchy Le MakeUp. W jego skład wchodzą tusz do rzęs Noir Couture, kompaktowy puder Prisme Visage, szminka Le Rouge oraz zaprojektowany specjalnie z myślą o nowym modelu lakier do paznokci w odcieniu Whisper. Logo limitowanej serii zdobi także dywaniki ochronne.
Róż deski rozdzielczej podkreśla stylistyczną spójność modelu. Ten sam kolor oraz logo Givenchy Le MakeUp pojawiają się także we wnętrzu schowka w środkowym podłokietniku. Górną część podłokietnika wykończono skórą nappa w kolorze Basalte Black z wygrawerowanym laserem logo 4G. Całość wieńczą dwa lusterka w osłonie przeciwsłonecznej wyposażone w lampki LED, które oświetlają twarz kierowcy i siedzącego na przednim fotelu pasażera. Jest to rozwiązanie zaprojektowane specjalnie z myślą o tej limitowanej serii.
Pozytywne recenzje na temat nowego auta to efekt licznych możliwości personalizacji, jakie oferuje nie tylko sama gama DS 3, ale także szeroki wybór typów nadwozia i kolorów dachu (w chwili obecnej dostępnych jest 78 różnych kombinacji) oraz mnogość limitowanych edycji, które są regularnie wprowadzane na rynek.