Federal- Mogul Motorparts, oddział Federal-Mogul Holdings Corporation (NASDAQ: FDML), uruchomił 5 nowych stron internetowych: Ferodo, MOOG, Champion, Jurid oraz stronę korporacyjną na region EMEA.
Nowe strony po raz pierwszy zostały zaprezentowane na targach Automechanika we Frankfurcie, a teraz pojawiły się ich polskie wersje językowe.
Zobacz także:
Witryny wyróżnia ujednolicony wygląd dla produktów różnych marek oraz lepsza nawigacja. Znajdziemy na nich również nową platformę z katalogami, która ułatwia wyszukiwanie produktów.
– Uruchomienie nowych stron jest ważnym krokiem w realizacji strategii digitalowej Federal- Mogul Motorparts. Ujednolicamy wygląd, zwiększamy ruch na stronach, a odwiedzający mogą teraz w pełni korzystać z wiedzy i doświadczenia jakie udostępniamy w internecie. Federal- Mogul Motorparts, oferując szeroką gamę produktów o jakości OE, zapewnia klientom najwyższej jakości obsługę – między innymi poprzez nowe i interaktywne strony internetowe – mówi Jonas Vercammen, Manager Digital Media EMEA.
Każda z pięciu stron internetowych oferuje nowoczesną funkcję e-katalogowania produktów, co pomaga w wyszukiwaniu części. Strony posiadają także swoje krajowe odpowiedniki na rynki EMEA z rozbudowaną funkcją wyszukiwania. Na przykład możemy dopasować części według numeru VIN lub numeru rejestracyjnego pojazdu.
Najważniejsza była dla nas praktyczność nowych stron, które są dostępne w różnych językach – wyjaśnia Vercammen.
Federal- Mogul zadbał również o spójność wyglądu i funkcjonalności stron, które mają być przyjazne dla odwiedzających oraz łatwe w nawigacji. Wszystkie nowe strony wyświetlają się poprawnie na ekranach o różnych rozmiarach oraz na wielu urządzeniach mobilnych, takich jak smartfony i tablety.