NORDGLASS: SZYBY POJADĄ DO AMERYKI PÓŁNOCNEJ

Grupa kapitałowa NordGlass rozpoczyna budowę sieci sprzedaży i dystrybucji w Ameryce Północnej. Za Atlantykiem firma zamierza oferować swój flagowy produkt – czołowe szyby samochodowe. To już piąty kontynent, na którym Grupa będzie oferować swoje produkty.

Po udanej ekspansji na rynku europejskim, na którym Grupa uruchomiła już oddziały w Niemczech, Francji, Czechach, Słowacji i Danii, firma rozpoczyna sprzedaż szyb samochodowych na kolejnym kontynencie.

– Ostatnie lata poświęciliśmy na wzmacnianie wiodącej pozycji NordGlass na rynku wymiany i naprawy szyb w Polsce oraz na rozwoju dystrybucji w Europie – mówi Grzegorz Łajca, prezes zarządu Grupy NordGlass. Posiadając stabilne fundamenty w Polsce i Europie jesteśmy gotowi na nowe wyzwania. Postanowiliśmy wejść na największy rynek motoryzacyjny na świecie wierząc, że nasze szyby mają szansę odnieść sukces także za Atlantykiem.

Ponad połowę sprzedaży Grupy NordGlass w 2010 roku stanowił eksport. Jego wartość tylko w latach 2008-2010 wzrosła o około 60 proc. Obecnie szyby samochodowe marki NordGlass są montowane w każdym europejskim kraju.

Grupa NordGlass jest wiodącym producentem szyb dla branży motoryzacyjnej, przemysłu kolejowego, okrętowego oraz budownictwa. Ostatnie lata były dla spółki okresem dynamicznego rozwoju. Firma osiągnęła w latach 2008-2011 ponad 50-procentowy wzrost sprzedaży na rynku polskim i europejskim.