NISSAN ZAGRA W LIDZE MISTRZÓW I SUPERPUCHARZE UEFA

Niss_11

Firma Nissan Motor potwierdziła zawarcie czteroletniej umowy o globalnej współpracy z Ligą Mistrzów UEFA, obejmującej także Superpuchar UEFA.

Dla japońskiego producenta jest to największa umowa sponsorska w historii. Zgodnie z jej zapisami Nissan będzie oficjalnym partnerem Ligi Mistrzów na całym świecie od sezonu 2014/15 do sezonu 2017/18 włącznie.


Zobacz także:
SPORT


– Ekscytujące innowacje są domeną Nissana, a jako partner UEFA nasza firma będzie się starała wzbogacić wrażenia, jakich dostarcza Liga Mistrzów UEFA. Najbardziej prestiżowy turniej piłkarski w Europie będzie ważną globalną platformą dla Nissana. Naszym celem jest zaprezentowanie kibicom z całego świata atrakcyjności zarówno futbolu, jak i z naszych samochodów. Osiągnięcia w obu tych dziedzinach są dziełem niezwykłych ludzi, będących pasjonatami tego, czym się zajmują – powiedział Roel de Vries, wiceprezes i globalny dyrektor ds. marketingu w firmie Nissan.

Jako oficjalny partner Nissan będzie dysponował szerokimi prawami dotyczącymi meczów, treningów przedmeczowych, treści publikacji, materiałów dla mediów, działań reprezentacyjnych, imprez towarzyszących oraz samego finału.

– Cieszymy się, że Nissan zostanie od następnego sezonu oficjalnym partnerem Ligi Mistrzów. Nissan należy do ścisłej czołówki globalnych firm i jest jedną z największych grup motoryzacyjnych na świecie. Uważamy, że nawiązana współpraca zaowocuje wieloma innowacyjnymi i ekscytującymi wydarzeniami na wszystkich rynkach świata. Jesteśmy też przekonani, że Nissan może wykorzystać platformę oferowaną przez Ligę Mistrzów UEFA do kontynuowania działań, dzięki którym odnosi sukcesy – skomentował umowę Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu w UEFA Events SA.

Zdaniem de Vriesa transmisje rozgrywek w Lidze Mistrzów UEFA gromadzą przed telewizorami ponad 4 miliardy widzów w ciągu sezonu, więc umowa pozwoli przybliżyć markę Nissan nowym odbiorcom i wyeksponować ją w tracie realizacji europejskiego kalendarza rozgrywek piłkarskich.

Liga Mistrzów UEFA to kolejny przykład zaangażowania Nissana w ekscytujące wydarzenia sportowe. Marka już jest sponsorem Igrzysk Olimpijskich Rio 2016, reprezentacji olimpijskich Wielkiej Brytanii i Meksyku, Pucharu Narodów Afryki, turnieju NCAA Football, Heisman Trophy, Kanadyjskiej Ligi Futbolu oraz Usaina Bolta – ambasadora modelu GT‑R i znanego kibica piłki nożnej.